فریدون عباسی با انتقاد از پرداخت حقوق‌های نجومی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، گفت: متاسفانه حقوق و دستمزدهای شرکت‌های تابع و زیرمجموعه وزارت نفت چندان با عرف هماهنگ نیست هرچند پرداخت حقوق مناسب با توجه به سختی کار در این حوزه ضروری است اما نجومی شدن آن موجب تبعیض در دریافتی‌ها شده چراکه این حقوق‌ها بیشتر از آن اعضای هیات مدیره‌ها می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 22 November 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: فریدون عباسی  با انتقاد از پرداخت حقوق‌های نجومی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، گفت: متاسفانه حقوق و دستمزدهای شرکت‌های تابع و زیرمجموعه وزارت نفت چندان با عرف هماهنگ نیست هرچند پرداخت حقوق مناسب با توجه به سختی کار در این حوزه ضروری است اما نجومی شدن آن موجب تبعیض در دریافتی‌ها شده چراکه این حقوق‌ها بیشتر از آن اعضای هیات مدیره‌ها می‌شود.

نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متناسب‌سازی حقوق در صنعت نفت به معنای کاهش یا تعیین سقف برای حقوق کارکنان و کارگران عملیاتی وزارت نفت نیست، افزود: حقوق‌های نجومی برخی از مدیران صنعت نفت و پتروشیمی، همچنین میزان دریافتی کارکنان و کارگران باید در کمیته‌های کارشناسی با توجه به نرخ تورم و کاهش ارزش پول ملی مورد بررسی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پرداخت حقوق‌های نجومی در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت باید بررسی شده و در ادامه نسبت به از بین بردن تبعیض‌ها اقدام کرد چراکه روا نیست کارگران عملیاتی صنعت نفت زیر خط فقر حقوق بگیرند اما عده‌ای از مدیران حقوق‌های نجومی دریافت کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین انتظار است مدیران مجموعه وزارت نفت نیز تصمیمات کارشناسی شده و معقولی در رابطه با نظام حقوق و دستمزد مجموعه خود بگیرند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار