رئیس اتاق بازرگانی استان فارس با بیان اینکه این بی‌نظمی‌های مکرر و خارج از برنامه صنعتگران را کلافه و صنعت استان را دچار اختلال کرده است، گفت: طبق مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی جدول خاموشی‌ها باید به همه اعلام شود؛ اما شرکت برق منطقه‌ای فارس خود را ملزم به این اقدام نمی‌داند.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 23 November 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: جمال رازقی در حاشیه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی استان فارس اظهار داشت: خاموشی‌های نامنظم و بی‌برنامه شرکت توزیع برق شیراز و برق منطقه‌ای خسارت بسیاری به واحدهای تولیدی و صنعتی زده که در صورت ادامه این بی‌نظمی راهی جز شکایت به دستگاه قضایی برای حمایت از تولیدکنندگان برای ما باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه این بی‌نظمی‌های مکرر و خارج از برنامه صنعتگران را کلافه و صنعت استان را دچار اختلال کرده است، گفت: طبق مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی جدول خاموشی‌ها باید به همه اعلام شود؛ اما شرکت برق منطقه‌ای فارس خود را ملزم به این اقدام نمی‌داند.

رازقی افزود: اتاق بازرگانی با توجه به استقرار دولت جدید و ارتباط موثر با استاندار به دنبال رفع مشکلات و تصمیمات مناسب برای واحدهای صنعتی و جلوگیری از مشکلات و خسارت‌های ناشی از خاموشی بوده؛ تصمیمات مناسبی نیز در این باره اتخاذ شده اما به دنبال بهبود شرایط در این حوزه هستیم.

 

رئیس اتاق بازرگانی استان فارس با توجه به اینکه برخی از صنایع گرمایشی ساعت‌ها طول می‌کشید تا به حرارت لازم برای تولید برسد، تصریح کرد: متاسفانه این خاموشی‌های نامنظم در تابستان سال جاری خسارت‌های سنگینی به واحدهای صنعتی رده است.

وی با بیان اینکه برخی از صنایع غذایی و تولیدکنندگان مواد لبنیاتی و حوزه مرتبط با دامداری که با دام‌های زنده مشغول به کار هستند امکان خاموشی برای آنها وجود ندارد، گفت: این را مکرر فریاد زده‌ایم اما نتیجه‌ای نداشته است، این را باید چگونه رفع کنیم؟

رازقی خاطر نشان کرد: تابستان امسال 32 واحد از واحدهای صنعتی استان با فعالیت‌های مختلف دچار مشکل شده و خسارت‌های سنگینی متحمل شده‌اند که با استقرار دولت جدید امیدوار به رفع مشکلات و بهبود شرایط برای صنعتگران هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار