همچنین اختصاص اعتبارات از منابع داخلی وزارت نفت جهت تکمیل و بهره برداری از پروژه های عام المنفعه شهرستان فسا و اختصاص اعتبار برای کمک مقطعی و موردی به افراد نیازمند شهرستان نظر به فقر مالی شدید ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا از دیگر مطالیات فیروزی از وزیر نفت بود.
کد خبر: ۱۰۱۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 23 November 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: حجت اله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نفت خواستار توجه ویژه اوجی در تخصیص اعتبارات از منابع درآمد وزارت نفت به شهرستان فسا شد.

در این دیدار نماینده مردم شهرستان فسا، برخی مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه‌‌اش را مطرح و پیگیری کرد. این مطالبات شامل تامین اعتبارات از محل وزارتخانه نفت، درخواست برگزاری جلسه در خصوص تعیین تکلیف و تصمیم گیری پروژه پتروشیمی شهرستان‌های فسا، جهرم، داراب و فیروزآباد با حضور وزیر نفت، ۴ نماینده شهرستان های مذکور، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و مدیر عامل صندوق توسعه ملی بود.

همچنین اختصاص اعتبارات از منابع داخلی وزارت نفت جهت تکمیل و بهره برداری از پروژه های عام المنفعه شهرستان فسا و اختصاص اعتبار برای کمک مقطعی و موردی به افراد نیازمند شهرستان نظر به فقر مالی شدید ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا از دیگر مطالبات فیروزی از وزیر نفت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار