امام جمعه داراب گفت: هر کارگاهی که بواسطه شکایت تعطیل یا آسیب دیده به شخص بنده در دفتر امام جمعه مراجعه کند تا شخصاً پیگیری کنم.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 27 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان داراب گفت: هیچ اداره و نهاد دولتی حق شکایت و تعطیل کردن کارگاه‌های تولیدی داراب را ندارد.

وی افزود: هر کارگاهی که بواسطه شکایت تعطیل یا آسیب دیده به شخص بنده در دفتر امام جمعه مراجعه کند تا شخصاً پیگیری کنم.

امام جمعه داراب با بیان اینکه ثروتمند کردن جامعه، افزایش ثروت ملی، گسترش رفاه عمومی و توزیع عادلانه‌ی منابع عمومی، در اسلام یک ارزش است، اظهار کرد: در مبانی دینی ما کار و تولید برای آسایش بیشتر خانواده و جامعه مستحب است و پاداش بزرگ دارد.

خطیب نماز جمعه داراب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج و خداقوت به بسیجیان پرصلابت داراب بیان کرد: یک بسیجی در جنگ تمام عیار اقتصادی که امپراطوری‌های اقتصادی ایران اسلامی را در محاصره ناجوانمردانه خود قرار داده‌اند، سست وضعیف نمی‌شود و بدون هراس در مقابل هجمه ناجوانمردانه صبر انقلابی دارند.

او ادامه داد: خصوصیت شجاعت، بی باکی و توانمندی بسیجیان در صورتی محقق می‌شود که ایمان به خدای متعال در سرزمین وجودی آنان به خوبی تقویت شده باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار