در مراسم اختتامیه سه جشنواره دفاع مقدس، «فانوس»، «ترنم فتح» و «سنگر» برگزیدگان هر بخش در سطح استان فارس معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 28 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مراسم اختتامیه همزمان سه جشنواره دفاع مقدس شامل اختتامیه پنجمین جشنواره ملی «فانوس» در زمینه تولید آثار هنری در موضوع دفاع مقدس، اختتامیه چهارمین جشنواره استانی «ترنم فتح» ویژه گروه‌های موزیک یگان‌های نظامی و سومین جشنواره استانی تئاتر «سنگر» ویژه یگان‌های نظامی و انتظامی امروز، ۷ آذرماه به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در سالن همایش‌های شهر شیراز برگزار شد.

در جشنواره «تئاتر سنگر» که ویژه یگان‌های نظامی و انتظامی برگزار شد، از بین نمایش‌های ارائه ‌شده در جشنواره هیئت داوران زهرا راعی را به جهت تسلط نسبی بر ایفای نقش در نمایش ۳۴ روز افتخار تقدیر کردند. همچنین هیئت داوران لوح سپاس جشنواره را به نمایش نقاب به نویسندگی و کارگردانی بهرام میرزایی اعطا کردند و این نمایش جهت شرکت در جشنواره منطقه‌ای به میزبانی استان هرمزگان معرفی شد.

در جشنواره «ترنم فتح» ویژه گروه‌های موزیک یگان‌های نظامی؛ هیئت داوران گروه موزیک تیپ ۳۷ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهر شیراز را به عنوان گروه دوم معرفی و لوح تقدیر جشنواره را به آن اهدا کردند.

همچنین هیئت داوران گروه موزیک مرکز آموزش پیاده ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهر شیراز را به عنوان گروه برتر معرفی و برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای ترنم فتح به میزبانی استان خوزستان معرفی کرد.

در جشنواره «فانوس» که شامل تولیدات هنری در حوزه دفاع مقدس است نیز برگزیدگان معرفی شدند. در بخش نمایش؛ لوح تقدیر ویژه بازیگر زن به شیما پورسهم‌الدین برای مجموع نقش‌آفرینی آثار ارائه‌ شده در جشنواره فانوس تعلق گرفت.

همچنین تقدیر بازیگر مرد به سید محسن حسینی برای بازی در نمایش فرار بزرگ و میشو سوزوکی تعلق گرفت. لوح تقدیر از بازیگر زن به پریسا گلریز خاتمی برای بازی در نمایش از بریدگی‌های خون‌بار عصب می‌بارد، اهدا شد.

علاوه بر این‌ها لوح تقدیر جهت طراحی صحنه نمایش عنکبوت به مسعود احمدی اهدا شد و لوح تقدیر کارگردانی به صادق علی‌پور برای نمایش آنجا که آب ما را می‌برد، تعلق گرفت.

اصغر گروسی برای نمایش فرار بزرگ تقدیر شد و لوح تقدیر ویژه از نمایشنامه دریا دوباره دریاست، به نویسندگی فرهاد ارشاد تعلق گرفت. همچنین لوح تقدیر نمایشنامه‌نویسی به امیر صادقی به دلیل حضور مستمر در جشنواره‌های حوزه دفاع مقدس اهدا شد.

در بخش موسیقی و سرود لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به احمد بهمنی برای تولید سرود دانش‌آموزی امام مهربانی تعلق گرفت. لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به رضا وطن خواه بابت تولید تراک موسیقی غرور سرزمین من و لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به وحید رئیسی بابت تولید موسیقی بی‌کلام راه اقیانوس تعلق گرفت.

در بخش رادیویی لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به هادی تاجی‌زاده جهت تولید پادکست پرچم خونی و لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به سیّده لیلا اسراری برای تولید نمایش رادیویی به سراغ من اگر می‌آیید، تعلق گرفت.

در بخش هنرهای تجسمی لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به امیر حسین عبادیان دهکردی جهت طراحی جلد کتاب چریک قشقایی و لوح سپاس به امیر صادقیان جهت مجموعه عکس یاد یاران تعلق گرفت.

در بخش آزاد لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به مسعود احمدی جهت کارگردانی نمایش صحنه‌ای مهاجران، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به کامران کشکولی جهت نمایش خیابانی مرز، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به علی رضا اسدی جهت تولید نماهنگ شهر غریب، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به محسن دانشور بیری جهت تولید فیلم سینمایی آفتاب گرگ و میش، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به مسعود احمدی بابت نگارش فیلم نامه بلند معرکه آذین و پروین، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به راحله با فهم جهت نگارش فیلم‌نامه کوتاه خاک، همچنین لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به زهیر سقاچی بابت تولید فیلم داستانی حدس فروشنده، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به محمد حسین فلاح‌زاده و محسن دانشور بیری بابت تولید مستند ییلاق سرد و لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به مسعود احمدی جهت نگارش نمایشنامه خدای مورد نظر در دسترس نمی‌باشد، تعلق گرفت.

در بخش تلویزیونی و سینمایی لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به محمد حسن محمودی جهت تولید نماهنگ باورم کن، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به مریم ملک‌زاده جهت نگارش فیلم‌نامه شادباش، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به نفیسه خیراندیش جهت تولید فیلم داستانی بلند مردم بالادست»، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به راحله با فهم جهت تولید داستانی کوتاه سحر همچنین لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به شهرام ولی‌زاده جهت تولید انیمیشن پلنگ‌های کوهستان، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به عباس روزیطلب جهت تولید مستند عبدالله و لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به مهرداد شعبانی نیا جهت تولید مستند کوتاه پهلوان اهدا شد.

در بخش هنرهای نمایشی لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به اصغر گروسی جهت کارگردانی نمایش خیابانی مرگ ضرب در ۲، لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به سارا ظریف صنایع جهت کارگردانی نمایش صحنه‌ای وقتی از بریدگی‌های خون بار عصب می‌بارد و لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره به اصغر گروسی بابت نگارش نمایش‌نامه جاودانگی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار