دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: رقابت‌های دوومیدانی بیماران خاص و پیوند اعضا با حضور ۱۳۰ ورزشکار از ۱۰ آذر به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 28 November 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سیدمحسن موسوی  افزود: این مسابقات با حضور دوندگان ۲۲ استان، به میزبانی شیراز خواهد شد. در این رویداد که پس از ۲ سال وقفه به دلیل شیوع کرونا آغاز می‌شود ۳۵ ورزشکار زن و ۹۵ ورزشکار در بخش مردان روزهای ۱۰ و ۱۱ آذر ماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: رقابت‌های دوومیدانی در مواد مختلف در ورزشگاه حافظیه شیراز و مسابقات مواد پرتابی هم در ورزشگاه ۲۲ بهمن این شهر برگزار خواهد شد.در این رقابت‌ها مربیان تیم‌های ملی در شیراز حضور خواهند داشت تا عملکرد ورزشکاران را مورد بررسی قرار دهند. بدون شک بعد از این مدت وقفه این احتمال وجود دارد که همه ورزشکاران در شرایط ایده‌آل نباشند اما هدف این است که ورزش در این بخش دوباره آغاز شود.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا توضیح داد: بعد از مسابقات دوومیدانی شیراز، شاهد برگزاری مسابقات در رشته‌های دیگر هم خواهیم بود که بر این اساس، رقابت‌های تنیس روی میز از ۱۶ تا ۱۹ آذرماه به میزبانی قزوین و اسکواش، بدمینتون، دارت و پتانک نیز ۲۳ تا ۲۶ این ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

موسوی در پایان تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای تمامی ورزشکاران و عوامل اجرایی الزامی بوده و ورزشکاران پس از ارائه کارت واکسن (تزریق دو دُز واکسن) جواز حضور در مسابقات را خواهند داشت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار