ارجمند گفت: با جان باختن ۲بیمار جدید مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر مجموع تلفات ناشی از این بیماری به ۲۹۸ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ 29 November 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، امروز (دوشنبه ۸ آذر) از جزئیات آخرین آمارها از همه گیری بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر خبر داد و گفت: امروز یک آقای ۷۱ ساله و بانوی ۶۹ ساله از جهرم، به علت ابتلا به بیماری کرونا فوت کردند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: هم‌چنین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در شهرستان‌های جهرم و خفر شناسایی شده‌اند تا تعداد کل موارد مثبت در این شهرستان‌ها از آغاز شناسایی بیماری کرونا به عدد ۳۳ هزار و ۶۳۶ نفر برسد.

 

وی بیان کرد: هم‌چنین در ۲۴ ساعت اخیر ۵ بیمار به علت شرایط حاد بیماری در بیمارستان پیمانیه بستری شدند تا آمار بیماران بستری به ۳۶ نفر برسد که پنج نفر در شرایط حاد بیماری در بخش آی‌سی‌یو بستری هستند.

 

ارجمند با اشاره به اینکه روزانه صدها نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم گرفته می شود، عنوان کرد: ۱۰۳ هزار و ۶۱۶ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا تا کنون در شهرستان جهرم گرفته شده است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان، طول درمان خود را سپری می کنند، خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر تا کنون ۳۲ هزار و ۱۵۹ نفر گزارش شده است.

 

ارجمند همچنین، شمار بیماران در قرنطینه هزار و ۹۲ نفر عنوان کرد که در حال حاضر طول درمان خود را تحت مراقبت پزشکان در منزل سپری می کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اذعان کرد: همچنین پنج بیمار نیز در بخش کرونای این بیمارستان پذیرش شدند.

 

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار