رایکا بابل برای کسب اولین پیروزی خارج از خانه خود در لیگ یک فوتبال کشور به شیراز سفر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 01 December 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم‌های قشقایی شیراز و رایکا بابل از ساعت ۱۴ فردا پنجشنبه ۱۰ آذرماه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم خواهند رفت.

رایکا بابل پس از برتری مقابل آرمان گهر، مقابل ویستاتوربین با نتیجه مساوی متوقف شد تا در رقابت‌های جام حذفی، اسپاد تهران را از پیش روی خود بردارد و با انگیزه‌ای مضاعف، برای تقابل با قشقایی به شیراز سفر کند.

بابلی‌ها ۳ هفته‌ای است که رنگ باخت را به خود نمی‌بینند و با تفکرات پیروز قربانی، برای گرفتن امتیاز مقابل قشقایی در ورزشگاه بعثت شیراز به میدان می‌روند.

در آن سوی میدان، اما تیم قشقایی شیراز با هدایت مهدی رجب‌زاده طعم صدرنشینی در بازی‌های لیگ یک را چشیده است و اصلا حریف آسانی برای رایکا نخواهد بود.

قشقایی در ۲ بازی گذشته خود مقابل شهرداری همدان به تساوی بدون گل دست پیدا کرد و مقابل آرمان گهر نیز در سیرجان، یک بر صفر بازنده شد تا عدم گلزنی این تیم در دو بازی قبلی، به نقطه ضعف آن‌ها تبدیل شود.

شاگردان پیروز قربانی برای کسب اولین برد خارج از خانه فصل خود به شیراز می‌روند و اگر موفق به این مهم شوند، خود را در جمع ۵ تیم برتر رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور خواهند دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار