طرح پایش مصرف گاز ادارات با هدف شناسایی مشترکان پر مصرف در استان فارس آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 01 December 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به طرح پایش مصرف گاز ادارات، گفت: در این طرح ۴۲ گروه پایش شرکت گاز استان، میزان مصرف گاز ادارات، سازمان‌های دولتی و اماکن عمومی را رصد کرده و درصورت بالا بودن مصرف، در مرحله اول به مشترکان تذکر و اخطار داده می‌شود.

او ادامه داد: در صورت ادامه بی توجهی به اخطار کتبی و عدم رعایت دمای رفاه، جریان گاز طبیعی ادارات پرمصرف قطع می‌شود.

این مسئول با اشاره به این که دمای رفاه ۱۸ تا ۲۱ درجه است، افزود: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی در ادارات و سازمان‌های دولتی با هدف صرفه‌جویی و مدیریت انرژی اجرا می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه با رسیدن فصل سرما، افزایش مصرف گاز را شاهد هستیم افزود: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن، همه سازمان ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و استانداری تا پایان سال موظف به رعایت کامل مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی هستند.

برای اجرای این بخشنامه رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در فضا‌های داخلی و بسته و دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در راهرو‌ها و فضا‌های عمومی سرپوشیده، خاموش کردن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از پایان وقت اداری، خاموش کردن وسایل گرمایی در روز‌های تعطیل و استفاده از دستگاه‌های گازسوز استاندارد با برچسب انرژی بالا در اولویت قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار