تور آشنایی نمایندگان آژانس‌های عراقی با ظرفیت‌های گردشگری فارس برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 02 December 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: در راستای ابلاغ شیوه نامه جذب گردشگران خارجی، برای برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری فم‌تور صنعت گردشگری و رسانه از کشور عراق نشستی با حضور نمایندگانی از جامعه هتل‌داران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین آژانس‌های مسافرتی ، در شیراز برای بررسی راهکار‌های جذب گردشگران عراقی برگزار شد.
سید موید محسن نژاد با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان فارس و شهر شیراز در بعد مذهبی، سلامت، طبیعی و تاریخی، گفت: در این نشست مقرر شد که آژانس‌های خدمات مسافرتی وارد کننده تور‌های گردشگری عراقی، با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند و برای برگزاری فم‌تور آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.
وی به لزوم احیای پرواز شیراز به نجف نیز اشاره کرد و گفت: وجود این پرواز می‌تواند گشایش‌های بسیاری در ورود گردشگران عراقی به شیراز فراهم آورد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: کشور عراق نکات فرهنگ‌ خاصی دارد که باید به این آن ها توجه کرد مثلاً در زمینه غذا باید اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود تا غذا‌های عراقی در رستوران‌ها و هتل‌های استان ارائه شود.
در این نشست نمایندگان آژانس‌های مسافرتی حاضر مشکلات و راهکار‌های جذب بیشتر گردشگران عراقی را بیان کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار