در پی برگزاری انتخابات فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی، «ابراهیم عزیزی»، نماینده شیراز و زرقان با حداکثر آرا به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 03 December 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: در پی برگزاری انتخابات فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی، «ابراهیم عزیزی»، نماینده شیراز و زرقان با حداکثر آرا به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد.

«ابراهیم عزیزی»، با اشاره به هدف تشکیل فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از ظرفیت استان های جنوب کشور برای رشد و توسعه و ایجاد هم گرایی بیشتر از اهداف این فراکسیون است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجود یک فراکسیون دارای ظرفیت برای انجام پروژه های بزرگ در حوزه آب، ریل، راه و ... ضروری بود تا یک وحدت رویه را در این موارد دنبال کند.

وی تاکید کرد: وجود یک فراکسیون قدرتمند در جنوب کشور موجب نتیجه دهی سریع تر مطالبات این منطقه با هم فکری و هم گرایی خواهد شد.

خاطر نشان می شود، فراکسیون جنوب کشور شامل نمایندگان استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان است و مجموع نمایندگان این استان ها در مجلس شورای اسلامی 64 نماینده است و ظرفیت بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد.

پایان پیام/664

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار