امام جمعه فیروزآباد در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه دیگر مردم هیچ اعتمادی به آمریکا و وعده‌های پوچ ندارند اضافه کرد: انتظار و مطالبه مردم از مسئولان و دولتمردان مذاکره کننده این است که راهی که برای مذاکره انتخاب کرده‌ بر اساس اصل و اصیل عزت، حکمت و مصلحت باشد و هرگز تسلیم زورگویی و زیاده‌خواهی دشمنان نشوند، تا خوابهای پریشان مثلث شوم عبری، عربی و غربی تبدیل به کابوس شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 04 December 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محسن رضا بشارت، در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهرستان با بیان این که در هیاهوی جهان و زندگی مراقب باشیم راه خدا را گم نکنیم اظهار داشت: یک مصداق روشن از راه خدا مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ یعنی آمریکا است.

وی افزود: از جمله نیروهای انقلاب که در برابر استکبار و آمریکا مبارزات فعال و پیگیر داشته دانشجویان و جنبش دانشجویی بود.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: رفتارشناسی سیاسی دانشجویان در ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ در شعارها و تظاهرات آنان نشان از استکبار ستیزی و مخالفت با آمریکا بود.

بشارت اضافه کرد: شهید‌همت ها باکری ها، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای امنیت، عرصه سلامت، دانشجویانی بودند که درخشیدند.

وی با اشاره به گرامیداشت روز دانشجو با بیان انتظارات از دانشجویان گفت: دانشجو باید مطالبه گر، آرمان گرا، واقع بین، ارزش گرا باشد و هیچگاه دچار دلسردی نشود.

امام جمعه فیروزآباد بیان داشت: کشاورزان و مردم اصفهان مطالبات به حقی مورد حق آبه و خشکی زاینده‌رود داشتند که با ادب و متانت همراه بود و در مقابل گروهی اندک تلاش کردند این مطالبات به حق مردم تبدیل به حرکت ضد نظام تبدیل کنند که البته ناکام ماندند.

بشارت ابراز داشت: اگرچه رسانه‌های بیگانه و استکباری هم برای دمیدن بر این فضا بیکار نبودند اما آنچه باعث شد توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی خنثی شود مثلث بصیرت مردم، پوشش به موقع صدا و سیما و حضور مقامات دولتی در میان تجمع کنندگان بود.

آبخیزداری مهمترین روش مدیریت پایدار منابع آب

وی با اشاره به کاهش بارش باران و خشکسالی ضمن تاکید بر دعای توسل و استغفار و توبه در پیشگاه خدای سبحان خاطرنشان کرد: آنچه کارشناسان بارها در مورد راه حل عبور از بی آبی و کم‌آبی مطرح کرده توجه به آبخیزداری است که مهمترین روش مدیریت پایدار منابع آب است.

امام جمعه فیروزآباد تصریح کرد: توسعه آبخیزداری هم مانع از نابودی کشاورزی و هم تقویت کننده آب های زیرزمینی می باشد.

بشارت با بیان این که دولت و مجلس شورای اسلامی تلاش جهادی و انقلابی بیشتری به موضوع آبخیزداری کند افزود: مشکل تأمین اعتبارات را حل و بخش خصوصی و مشارکت مردمی را مدیریت کنند.

امام جمعه فیروزآباد ادامه داد: دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی اولویت نخست را در اقتصاد مقاومتی با نگاه درون زا و برون نگر و نگرش به بیرون همسایگان سپس به شرق و همه کشورها می‌داند.

وی با بیان اینکه دیگر مردم هیچ اعتمادی به آمریکا و وعده‌های پوچ ندارند اضافه کرد: انتظار و مطالبه مردم از مسئولان و دولتمردان مذاکره کننده این است که راهی که برای مذاکره انتخاب کرده‌ بر اساس اصل و اصیل عزت، حکمت و مصلحت باشد و هرگز تسلیم زورگویی و زیاده‌خواهی دشمنان نشوند، تا خوابهای پریشان مثلث شوم عبری، عربی و غربی تبدیل به کابوس شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار