حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد بابیان اینکه باید همه نگاه‌ها به قانون اساسی باشد، اظهار داشت: قانون اساسی از متن دین گرفته‌شده است و ستون فقرات نظام است زیرا اگر به قانون عمل شود بسیاری از دردها حل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 04 December 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد بابیان اینکه باید همه نگاه‌ها به قانون اساسی باشد، اظهار داشت: قانون اساسی از متن دین گرفته‌شده است و ستون فقرات نظام است زیرا اگر به قانون عمل شود بسیاری از دردها حل می‌شود.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی معلولان تصریح کرد: امروز ده درصد از جمعیت جهان، معلولان هستند که باید مشکلات آنان برطرف شود.

حسین زاده ادامه داد: ازجمله مشکلات معلولان موضوع اشتغال، مسکن و ازدواج است و از سوی دیگر در دسترس نبودن امکان شهری است زیرا گاهی اوقات امکان تردد یک معلول از یک خیابان به خیابان دیگر با ویلچر نیست و باید در طراحی‌های شهری این موضوع مدنظر باشد.

امام‌جمعه لامرد تصریح کرد: خیرین عزیز نیز ارتباط خود را با اداره بهزیستی افزایش دهند، امروز مساجد و حسینیه‌های زیادی در سطح شهرستان وجود دارد اما باید کمک‌های خیرین به سمت حمایت از معلولین نیز برود.

وی در خصوص نزدیک شدن ۱۶ آذرماه روز دانشجو نیز اضافه کرد: حقیقتاً دانشجویان خدمات بسیار زیادی به کشور ارائه داند و باید یک فکر اساسی در جنبش دانشجویی شود و دانشجو باید مطالبه گری همراه با آرمان‌خواهی داشته باشد و عمق در مطالبه گری و راهبرد مشخص وجود داشته باشد.

حسین زاده با اشاره به سفر دکتر نیکزاد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی به شهرستان لامرد و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط دکتر موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این سفر دارای مصوبات بسیار خوبی بود که ازجمله آنان می‌توان به موضوع نیروگاه ۹۳۰ مگاواتی، انتقال آب و آزادراه لامرد-پارسیان اشاره کرد.

خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: ازجمله مصوبات مهم این سفر موضوع آغاز به کار نیروگاه ۹۳۰ مگاواتی که به‌زودی آغاز و طی ۲ سال اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار