تیم فجر شهید سپاسی شیراز برای کسب سومین بُرد در لیگ برتر فوتبال با اندیشه شکست فولاد خوزستان به میدان می‌رود.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ 04 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا:بازی این ۲ تیم در هفته هشتم، یکشنبه ۱۴ آذر در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

آمار بازی های این ۲ تیم در لیگ برتر

این ۲ تیم در تاریخ لیگ برتر طی دوره هایی که حضور داشتند تاکنون ۱۹ بار با هم بازی کرده اند که فولادی ها ۱۲ بُرد در کارنامه دارند، چهار دیدار آنها مساوی شده و سه بازی هم فجر شهید سپاسی بُرده است اما فولاد بهترین آمار برابر فجردر لیگ برتردارد.

بهترین نتایج این ۲ تیم، فولاد هفت تایی شده

بهترین نتایج این ۲ تیم برای تیم فجر سپاسی رقم خورده است که در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه هفت بر صفر به برتری رسید و بهترین نتیجه تیم فولاد هم ۲ بار تیم فجر را سه بر صفر برده است.

آخرین بازی این ۲ تیم در لیگ برتر مربوط دوره دوازدهم است که ۲۵ اسفند ماه ۹۱ در ورزشگاه حافظیه برگزار شد و به تساوی یک بر یک انجامید.

اما این ۲ تیم در سال ۹۸ در جام حذفی در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در پایان وقت های قانونی ۲ بر ۲ مساوی اما در ضربات پنالتی تیم فجر سه بر ۲ بازی را بُرد و سقوط تیم فولاد را رقم زد.

شاگردان کلانتری به دنبال سومین برد در لیگ برتر

فجری ها در لیگ برتر دوره بیست و یکم پس از هشت سال دوری تاکنون هفت بازی برگزار کرده اند که حاصل آن ۲ برد، ۲ مساوی و سه باخت بوده است اما شاگردان کلانتری سرمربی تیم به دنبال سومین بُرد خود هستند تا به بالای جدول صعود کنند.

فجر تازه وارد به لیگ برتر طی هفت بازی برگزار شده نتایج نسبتا خوبی به ویژه در بازی های خارج ازخانه، هفت امتیاز گرفته اند و به نظر می رسد فجریها در زمین صاف و خوب بازی می کنند که نتایج آن حاکی از ادعای فجری هاست که همچنان تا آماده شدن ورزشگاه پارس ناگزیر هستند در حافظیه بازی کنند.

زردپوشان فجر سپاسی هم اینک به هماهنگی خوبی دست یافته اند و بازیکنان جدید این تیم هم خوب ظاهر شده اند و با تلفیقی از بازیکنان گذشته ترکیب خوبی را به ویژه در خط میانی دارند که نقطه قوت فجریها محسوب می شود.

دیدارهای این ۲ تیم همیشه زیبا و پُر گل برگزارشده است و باید منتظر ماند و دید بازی بیستم فولاد و فجر در لیگ برتر چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

مصدومان فجر

سیروان قربانی، محمد کاظمی، احسان علوان زاده ، حامد حیدری و فرزان دانا مصدومان تیم فجر هستند که بعید به نظر می رسد به این بازی برسند اما سایر بازیکنان این تیم در آمادگی خوبی به سر می برند و مشکلی از بابت مصدومان ندارد.

فولاد متحول شده

تیم فولاد خوزستان که قهرمان جام حذفی است در ابتدای لیگ برتر با عبدالله ویسی مسابقات را شروع کرد اما نتایج نه چندان خوب این تیم موجب شد تا جواد نکوناد که این تیم را قهرمان جام حذفی کرده بود جانشین ویسی شود که مدیران فولاد فرصت بیشتری به این مربی که استقلال اهواز را قهرمان لیگ برترکرده است، ندادند.

شاگردان نکونام که در سه بازی گذشته خود نتایج خوبی کسب کردند و با ۲ برد و یک مساوی نشان دادند که ای تیم دوباره به فرم دلخواه خود دست یافته است هر چند ضعف هایی هم دارد که فجریها می توانند از آن استفاده کنند.

سرخپوشان اهوازی در این فصل شاکله اصلی تیمشان را حفظ کردند هر چند بازیکن جدید به این تیم اضافه شده است و قدرت این تیم هم مانند فجر در میانه میدان است جایی که پاتوسی بازی ساز حضور دارد و می تواند مهاجمان با تجربه خودرا همچون لوسیانو پریرا صاحب موقعیت کند که تاکنون سه گل برای تیمش به ثمررسانده و جزء بهترین گلزنان تا هفته هفتم است.

فجریها مواظب لوسیانو باشند

در خط حمله تیم فولاد لوسیانو پریرا حضور دارد که با وجود سن زیادی که دارد اما همچنان یک مهاجم خطرناک و شوت زن است که می تواند در این بازی برای شاگردان کلانتری دردسر ساز شود که باید مواظب او باشند چرا که یک لحظه غفلت این مهاجم برزیلی زهرش را می ریزد.

هم اینک در جدول رده بندی تیم فولاد با ۱۱ امتیاز در رده هشتم جدول است و تیم فجر هم با هشت امتیاز یازدهم است.

در رقابت های فوتبال برتر دوره بیست و یکم ۱۶ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول راهی دسته یک می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار