مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: 25 مورد تفکیک و دیوار کشی غیر مجاز در باغ ها و اراضی کشاورزی بخش مرکزی شهرستان کازرون تخریب شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 08 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایانا: حمید رشیدی با بیان اینکه قلع و قمع مذکور بر اساس قانون حفظ کاربری زمین‌های زراعی و باغ‌ها در روستاهای گلستان، قلعه سید، بنه میرزا علی اکبر و اطراف سیلو گندم صورت گرفت، تصریح کرد: با این عملیات 6 هکتار از اراضی زراعی و باغی به چرخه تولید بازگشت.

به گفته وی؛ با حضور نماینده دادستان، یگان امداد نیروی انتظامی، اجرائیات شهرداری و کارکنان اداره امور اراضی جهاد کشاورزی، یکی از منسجم ترین عملیات های مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در این شهرستان اجرایی شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: هر نوع تغییر کاربری و انجام ساخت و ساز بدون اخذ مجوز، جرم انگاری کیفری است و چنانچه افرادی به مقررات مربوطه بی‌توجهی کرده و به تذکرات عوامل حفظ اراضی بی اعتنایی کنند، از طریق مرجع قضایی محکوم به قلع و قمع بنا، به همراه جریمه نقدی خواهند شد.

رشیدی با بیان اینکه مردم می‌توانند با تماس با سامانه هوشمند ۱۳۱ موارد تغییر کاربری غیرمجاز را اطلاع دهند و در حفظ اراضی سهیم باشند، افزود: افرادی که قصد احداث بنا یا دیوارکشی اراضی زارعی و باغی خود را دارند حتما قبل از هرگونه اقدام با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مشاوره با کارشناسان اداره امور اراضی نسبت به دریافت مجوز قانونی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار