ورزشکاران حاضر در چهارمین دوره از رقابت‌های پاراآسیایی در کشور بحرین، با کسب ۱۶ مدال رنگارنگ، درخششی چشمگیر از خود برجای گذاشتند.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 09 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایسنا: در چهارمین دوره از رقابت‌های پاراآسیایی که به میزبانی بحرین برگزار شد، ۱۰ نفر از ورزشکاران استان فارس در قالب تیم‌های ملی حضور داشتند که حاصل تلاش آنان ۱۶ مدال رنگارنگ شامل ۶ مدال طلا، چهار نقره و ۶ برنز بود.

در این دوره از رقابت‌ها، امیرحسین حسینی‌پور، عضو تیم ملی تنیس روی میز، با کسب ۲ نشان طلا، ابوالفضل کوهپیما با کسب ۲ نشان طلا در رشته پرتاب وزنه و یک برنز در پرتاب دیسک، درخشانترین عملکرد را داشتند.

نگار قربانی نیز در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب ۲ نشان برنز در پرتاب وزنه و پرتاب نیزه شد.

ابوالفضل شریفی در ۱۰۰ متر، پرش طول و ۲۰۰ متر سه نشان برنزگرفت، نرگس کریمی ۸۰۰ متر و ۴۰۰ متر یک طلا و یک نقره کسب کرد و ویدا جبارزاده در مسابقات گلبال موفق به دریافت نشان نقره شد.

یکی از درخشانترین عناوین کسب شده، مدال نقره شادی جهان‌پناه بود که در بدمینتون و بعد از نیم قرن، ایران را صاحب عنوان در این رقابت‌ها کرد؛ علاوه بر او ثناباقری نیز نشان نقره را در این رشته کسب کرد.

چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی جوانان بحرین از یازدهم لغایت پانزدهم آذرماه با حضور حدود ۸۰۰ ورزشکار در ۹ رشته ورزشی برگزارشد.

به گزارش ایسنا، کاروان ورزشی ایران در این دوره از رقابت‌ها که با نام "مدافعین سلامت" و شعار "اراده، تلاش، پیروزی" و با ۱۱۱ ورزشکار شرکت کرده بود، با صدرنشینی به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار