رحیم زارع نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 23 آذر) در جلسه علنی و در موافقت با تقاضای دو فوریت نمایندگان در خصوص طرح اصلاح ماده 182 قانون آئین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: ما به دنبال تعیین تکلیف لایحه بودجه هستیم تا کمیسیون تلفیق با دو شوری شدن بررسی لایحه به دنبال بررسی با آرامش بیشتر این لایحه باشد.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 14 December 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: رحیم زارع نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 23 آذر) در جلسه علنی و در موافقت با تقاضای دو فوریت نمایندگان در خصوص طرح اصلاح ماده 182 قانون آئین‌نامه داخلی مجلس اظهار داشت: ما به دنبال تعیین تکلیف لایحه بودجه هستیم تا کمیسیون تلفیق با دو شوری شدن بررسی لایحه به دنبال بررسی با آرامش بیشتر این لایحه باشد.

وی افزود: اگر صحن علنی در ابتدا درباره کلیات لایحه بودجه تصمیم بگیرد و سپس کمیسیون تلفیق در این باره روند را بررسی کنند مشکلی ایجاد نمی‌شود؛‌ما نمی‌خواهیم اختیارات صحن علنی مجلس را درباره اعمال نظر در خصوص لایحه بودجه محدود کنیم؛‌نمایندگان باید پیشنهادات و نظرات اصلاحی خود را بیان کنند.

نماینده آباده در مجلس گفت: دو شوری شدن بودجه خیال کمیسیون تلفیق را بیشتر می‌کند این در حالی است که نمایندگان باید نظرات تخصصی خود را درباره لایحه بودجه بیان کنند و ما هم به این نظرات اهمیت می‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار