همزمان با سراسر کشور رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس» در شیراز و در نواحی چهل‌گانه سپاه فجر فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 18 December 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: همزمان با سراسر کشور رزمایش بزرگ «الی بیت‌المقدس» در شیراز و در نواحی چهل‌گانه سپاه فجر فارس برگزار می‌شود. سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن اعلام آمادگی این ناحیه برای برگزاری این رزمایش بزرگ اظهار داشت: سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز هم همراه با سراسر کشور این رزمایش را در روزهای شنبه و یکشنبه با ظرفیت 3 گردان از جمله گردان کوثر خواهران برگزار می‌کند.

به گفته وی گردان امام حسین (ع) این ناحیه برای منطقه عملیاتی رزمایش کشوری، به قشم اعزام شده است. سرهنگ بنایی خیرآبادی گفت: در منطقه شمال‌غرب شیراز، رزمایش را با گردان‌های الی بیت‌المقدس و کوثر برگزار می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز برگزاری این رزمایش را جهت حفظ آمادگی در نیروهای نظامی و بسیجیان برای دفاع از کوی و برزن عنوان کرد.

سرهنگ مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز نیز در گفت‌وگو با تسنیم ضمن یادآوری حضور 3گردان از این ناحیه در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس گفت: ناحیه بقیه‌الله شیراز، در منطقه اکبرآباد اقدام به برگزاری این رزمایش همزمان با سراسر کشور خواهد کرد.

 

وی از حضور یک گردان این ناحیه در منطقه عملیاتی رزمایش کشوری خبر داد و افزود: این رزمایش مشترک میان نیروهای نظامی و بسیجیان برای مواقع خاص و درگیری‌های شهری در دفاع از کوی و برزن است تا آمادگی این نیروها همیشگی باشد.

سرهنگ علیپور گفت: شامگاه اقتدار، عنوان برنامه اختتامیه این رزمایش است که در منطقه رزمایش با حضور مسئولین استانی، شورای تامین و بسیجیان حاضر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار