نماینده سروستان در مجلس گفت:باید تا حد امکان از انتشار اوراق و افزایش نقدینگی کشور جلوگیری کنیم که اگر این اقدام عملیاتی شود، تاثیر مثبت خود را بر بازار بورس می‌گذارد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ 19 December 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: عبدالعلی رحیمی مظفری، عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال 1401 از سوی دولت به مجلس و میزان فروش اوراق در این لایحه، گفت:باید از انتشار اوراق جلوگیری کنیم و به سمت تقویت بخش صنعت و تولید کشور حرکت کنیم.

وی ادامه داد: علت انتشار زیاد اوراق در برخی از دولت‌ها آن بوده است که نتوانستند از ظرفیت بخش صنعت و تولید کشور به خوبی استفاده کنند و به همین دلیل متوسل به انتشار اوراق شدند.

نماینده سروستان در مجلس اضافه کرد: باید تا حد امکان از انتشار اوراق و افزایش نقدینگی کشور جلوگیری کنیم که اگر این اقدام عملیاتی شود، تاثیر مثبت خود را بر بازار بورس می‌گذارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: انتشار اوراق ضربه زیادی به بازار بورس می‌زند و مجلس با جلوگیری از انتشار اوراق کمک می‌کند که این بازار تقویت شود.

رحیمی مظفری اظهار داشت: ما در بودجه سال آینده هم این نگاه را خواهیم داشت که تا حد امکان جلوی انتشار اوراق گرفته شود و این کار تاثیر مثبتی در بهبود وضعیت بازار بورس دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار