فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه خودرو توسط مأموران انتظامی شهرستان شیراز و کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 19 December 2021

تابناک فارس به نقل از پلیس فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از ورودی‌های شهر شیراز، به 2 دستگاه اتوبوس و کامیون مشکوک و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران انتظامی شهرستان شیراز از این دو خودرو، 300 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه 5 متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ، تأکید کرد: پلیس در راستای شناسایی و دستگیری اینگونه افراد قانونی و قاطعانه عمل کرده و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

سردار رهام‌بخش حبیبی در ادامه بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در امر خرید و فروش قرص‌های روانگردان در سطح شهرستان ممسنی فعالیت دارد که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد مذکور را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 2 هزار و 500 عدد انواع قرص‌های روانگردان کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، تریاک ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار