هدی جمالی با اشاره به برنامه ریزی برای تأمین کالا‌های اساسی به ویژه در ماه‌های پایانی سال گفت: بازار هم اکنون با کمبود کالا‌های اساسی مواجه نیست و برای تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم با تولید کنندگان داخلی قرارداد‌های مناسبی منعقد شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 20 December 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مهدی جمالی با اشاره به برنامه ریزی برای تأمین کالا‌های اساسی به ویژه در ماه‌های پایانی سال گفت: بازار هم اکنون با کمبود کالا‌های اساسی مواجه نیست و برای تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم با تولید کنندگان داخلی قرارداد‌های مناسبی منعقد شده است.
او با اشاره به انعقاد قرارداد تولید بیش از ۲۵ هزار تن قند و شکر با تولید کنندگان استان اظهارداشت: براساس این قرارداد‌ها کارخانه قند اقلید مکلف به تأمین ۲۰ هزار تن شکر مورد نیاز هم استانی‌ها شده که از این مقدار ۱۰ هزار تن بارگیری و عملیات حمل آن انجام شده و باقی مانده آن نیز در حال بارگیری برای حمل به محل‌های اعلام شده است.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس همچنین از انعقاد قرارداد تولید ۵ هزار تن قند با کارخانه قند فسا خبر داد و افزود: فرآیند تولید این میزان قند در کارخانه فسا از ابتد‌ای اسفند ماه آغاز خواهد شد.

به گفته جمالی، کارخانه قند کوار نیز عملیات تصفیه بخشی از شکر مورد نیاز هم استانی‌ها را انجام می‌دهد و با این شرایط دغدغه‌ای برای تأمین قند و شکر مورد نیاز هم استانی‌ها در روز‌های پایانی سال و آغازین سال جدید وجود ندارد.

او با بیان این که ستاد تنظیم بازار قیمت‌گذاری شکر و کالا‌های اساسی را انجام می‌دهد و اداره غله صرفاً متولی تأمین کالا است، اظهارداشت: براساس اعلام ستاد تنظیم بازار قیمت فروش هر کیلوگرم شکر به صورت فله (بسته بند‌ی نشده) ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

برچسب ها: تولید ، قندو شکر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار