برای امروز در فارس نواحی شمالی و برخی نقاط مرکز بارش باران و در شمال شرق وزش باد گاهی شدید پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 21 December 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: کارشناس هواشناسی فارس گفت: آسمان امروز سه شنبه ۳۰ آذرماه نیمه ابری تا ابری، در نواحی شمالی و برخی نقاط مرکز بارش باران و در شمال شرق وزش باد گاهی شدید پیش بینی شده است و شامگاه سه شنبه هم کاهش دما داریم.
علیمردانی:فردا چهارشنبه اول دی ماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در نواحی شرقی وزش باد و همراه با کاهش دمای شبانه است.
وی ادامه داد: پس از عبور سامانه کنونی، تا پایان هفته بارندگی در استان پیش بینی نمی‌شود و دمای شبانه هوا هم همراه با کاهش خواهد بود.
کارشناس هواشناسی فارس اظهار داشت: منطقه ایزدخواست آباده با سه درجه بالای صفر سردترین نقطه استان بود و شهرستان‌های مُهر و لامرد هم با ۲۶ درجه بالای صفرگرمترین مناطق استان فارس گزارش شده است.
همچنین دمای هوای مرکز استان دربامداد امروزسه شنبه به ۱۰ در جه بالای صفر رسید و حدکثر دمای شیراز طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹ درجه بالای صفررسید.

علیمرمردانی گفت:بررسی ۹ ساعت گذشته در ۱۸ ایستگاه هواشناسی فارس نشانگر ۸۸ میلیمتر باران است که شهرستان سپیدان با حدود ۲۸ میلی متر بیشترین میزان بارندگی در استان داشته است.

وی بیان داشت: پس از شهرستان سپیدان که بیشترین میزان بارندگی داشت، نورآباد ممسنی و بوانات هم با ۹ میلیمتر در ردیف بعدی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: ۳۳ ایستگاه هواشنایی در استان فارس فعال است که طی ۹ ساعت گذشته شهرستان فیروزآباد، زرقان، خفر و استهبان با یک میلیمتر کمترین بارش‌ها داشته اند.

کاهش دمای شبانه در فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار