ارجمند گفت: با ابتلای ۶۰ بیمار جدید، شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۳۵ هزار و چهار نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 23 December 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید مجید ارجمند»، امروز (پنج شنبه ۲ دی)، در جمع خبرنگاران اشاره به اینکه خوشبختانه امروز موارد فوتی ناشی از کرونا در شهرستان جهرم نداشتیم، گفت: تعداد کل جان باختگان مبتلا به کرونا در شهرستان های جهرم و خفر ۳۰۷ نفر بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر، عنوان کرد: امروز شاهد شناسایی ۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا بودیم که این رقم به نسبت آمارهای اخیر با کاهش رو به رو بوده است.

 

وی با اشاره به مجموع آمار مبتلایان به کووید۱۹ در شهرهای جهرم و خفر ادامه داد: مجموع بیماران کرونایی از ابتدا تا کنون در شهرستان های جهرم و خفر به ۳۵ هزار و چهار نفر رسیده است.

 

ارجمند با اشاره به اینکه بیماران کرونایی سایر مراحل درمان خود را تحت نظارت کادر درمان بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم سپری می کنند، بیان کرد: تعداد کل نمونه های گرفته شده تا کنون ۱۰۷ هزار و ۶۲۲ مورد بوده است.

 

وی همچنین به آمار بیماران بهبود یافته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تا کنون تعداد ۳۴ هزار و ۴۸ بیمار به بهبودی رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بیماران در قرنطینه نیز اشاره کرد که در حال حاضر تعداد آنها ۵۶۰ نفر بوده که مراحل درمان خود را در منزل سپری می کنند.

 

وی تعداد كل بیماران بستری مشكوک و مثبت در بخش های كرونای بيمارستان پيمانيه را ۲۴ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد، ۲۱ بیمار در بخش های عمومی و سه بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند تعداد کل واکسن های تزریق شده در جهرم و خفر را ۳۱۵ هزار و ۱۳۶ دز دانست و اظهار کرد: همچنین امروز ۶ بیمار جدید در بخش کرونا بیمارستان جهرم پذیرش شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان گفت: از مردم می خواهیم برای مراقبت از خود و عزیزانشان همه پروتکل ها بخصوص زدن ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کرده و از برگزاری دورهمی های شلوغ خودداری کنند.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار