امام جمعه زرین دشت تصریح کرد: نه آمریکا و نه اسرائیل و نه هیچ رژیمی قادر به حمله کردن به ایران نیست و اساساً چنین چیزی در راهبردهای این دو کشور غاصب وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 25 December 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زرین دشت با اشاره به یکی از فرامین مهم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان نسبت به جهاد تبیین اظهار کرد: همه جوانان اهل علم، دانشجویان، طلاب، روحانیون و کسانی که پیرامون مسائل فرهنگی و سیاسی در فضای حقیقی و مجازی فعالند، موظف به جهاد تبیین هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از حقایق باید تبیین شود، افزود: برای ورود به اصل قطعی جهاد تبیین باید از شیوه اخلاقی به ویژه در فضای مجازی استفاده کرد.

امام جمعه زرین دشت، حضور همه آحاد جامعه را برای جهاد تبیین ضروری دانست و گفت: باید با منطق و بکارگیری اخلاق، حقایق را روشن کرد همانگونه که روش حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد (ع) نیزبعد از واقعه کربلا، تبیین حقایق بود.

دروندپور بیان داشت: اگر حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) وارد میدان تبیین نمی‌شدند، بسیاری از حقایق کربلا برای ما مبهم بود.

خطیب جمعه زرین دشت بر ضرورت بصیرت افزایی در جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: شناخت زمان، شناخت اولویت، شناخت دوست و دشمن، شناخت وسیله‌هایی که در مقابل دشمن باید به کار برد از ملزومات نهادینه شدن جهاد تبیین است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت عنوان کرد: ما پیرو مکتب زهراییم و تا جان در بدن داریم دست از اماممان بر نمی‌داریم.

او ادامه داد: اگر آمریکا و رژیم پلید اسرائیل، با تهدید گزینه نظامی به دنبال ارتباط با ایران هستند، بدانند که ما مرد میدان و پیرو مکتب زهرا (س) هستیم.

امام جمعه زرین دشت تصریح کرد: نه آمریکا و نه اسرائیل و نه هیچ رژیمی قادر به حمله کردن به ایران نیست و اساساً چنین چیزی در راهبردهای این دو کشور غاصب وجود ندارد.

دروندپور یادآور شد: جهاد تبیین بر همه افرادی که اهل قلم، رسانه و صاحب تریبون در فضای حقیقی و مجازی هستند، واجب است.

او در خطبه دوم نمازجمعه این هفته زرین دشت نیز با اشاره به اینکه امروز باید همه ما در میدان تبیین حرکت کنیم، عنوان کرد: حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گرفته که نیاز به تبیین دارد.

امام جمعه زرین دشت، ۹ دی را روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایت‌مداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عمل به‌هنگام مردم ایران اسلامی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار