امام جمعه لامرد ادامه داد: درهای منطقه را باید روی پتروپالایشگاه‌ها باز کرد و یکی از دغددغه های همیشگی بنده بحث اشتغال است و تا پایان سال و سال جدید، کلنگ شروع به کار به زمین زده خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 25 December 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه لامرد با اشاره به گرامیداشت یاد و نام شهیدان اظهار کرد: امروز افتخار و عزت شهدا را می‌بینیم و این کربلای چهار و پنج و والفجرها است که این عزت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاوش بلایای طبیعی در پنجم دی ماه بیان کرد: باید از تلفات جانی و مالی با مدیریت صحیح و ساخت اماکن خوب و مهندسی شده جلوگیری کرد.

حسین زاده ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های مهم منطقه با توجه به چاه‌های گازی، پتروشیمی است که در یک پروسه پنج ساله در کشور جزو دومین‌ها هستیم.

وی ادامه داد: درهای منطقه را باید روی پتروپالایشگاه‌ها باز کرد و یکی از دغددغه های همیشگی بنده بحث اشتغال است و تا پایان سال و سال جدید، کلنگ شروع به کار به زمین زده خواهد شد.

او گفت: در قسمت اشتغال چشم اندازهای بسیار خوبی دیده شده و در دوسال آینده نباید برای نیروهای بومی منطقه مشکل اشتغال داشته باشیم.

وی تذکری هم به صنایع مستقر در منطقه داد و گفت: برای به کارگیری نیروها در صنایع تا جایی که امکان دارد نیروهای بومی این منطقه به کار گرفته شود.

امام جمعه لامرد به حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: نگاه به نهم دی باید یک نگاه عقلایی باشد و این روز را باید روز خدا دید، این روز روزی ست که نیروی الله بر نیروی شیطان پیروز شدند.

وی ادامه داد: این حادثه بزرگ و ماندگار و سرنوشت ساز یک معجزه الهی بود که باید همیشه زنده نگه داشت و با قدرت فکری ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران این مهم به وقوع پیوست.

حسین زاده افزود: در نهم دی ماه بزرگترین توطئه گران خارجی و فتنه گران داخلی علیه انقلاب اسلامی با عنایات خاصه ائمه اطهار در حول محور ولایت را شکست دادند و بیگانگان همسو در داخل و خارج را ناکام ساختند.

خطیب جمعه لامرد گفت: نظام در مقابل فتنه گران صبر کرد و اگر هر نظام دیگری بود سر از تنشان را جدا می‌کردند همانگونه که در ترکیه یک کودتاه شد و بالای صدهزار نفر را به زندان بردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار