محمدهادی ایمانیه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی فارس که همزمان ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر جهاد کشاورزی نیز برقرار شد، تاکید کرد: پس از موضوع کنترل بیماری کرونا مهمترین دغدغه مردم مسئله معیشت است.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 28 December 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: محمدهادی ایمانیه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی فارس که همزمان ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر جهاد کشاورزی نیز برقرار شد، تاکید کرد: پس از موضوع کنترل بیماری کرونا مهمترین دغدغه مردم مسئله معیشت است.

وی با اشاره به اینکه تأمین مواد غذایی مورد نیاز، در معیشت مردم نقش جدی دارد، تاکید کرد: تشکیل قرارگاه امنیت غذایی تدبیری حکیمانه در دولت است که امیدواریم با تشکیل مستمر جلسات آن و کنترل و نظارت لازم برای اجرای نتایج این جلسات شاهد تحقق اهداف قرارگاه باشیم.

ایمانیه همچنین با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد استان آمادگی هر گونه همکاری با این قرارگاه دارد، گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد صدا و سیمای استان مباحث آگاهی رسانی، فضای مجازی و رسانه را بر عهده گرفته است.

استاندار فارس با بیان اینکه بخش نظارتی در قرارگاه امنیت غذایی بر عهده معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی قرارگرفته ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان صمت، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، اتحادیه اصناف و… این نظارت‌ها به صورت یکپارچه و متحد انجام شود.

ایمانیه همچنین خاطرنشان کرد: هم اکنون ۲۰۰ نفر از اعضا بسیج اصناف در امر نظارت با قرارگاه امنیت غذایی همکاری می‌کنند که این تعداد به ۴۰۰ نفر افزایش می‌یابد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه پراکندگی امور و تفرق تصمیم گیرندگان در امور مختلف موجب می‌شود نتایج موفقیت آمیزی به دست نیاید، یادآور شد: تشکیل قرارگاه از این پراکنده کاری و تصمیمات متفرق جلوگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار