قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان در سال ۲۰۲۰ می‌گوید کار اهدای مسکن به او در شیراز و همچنین استخدامش در حال پیگیری است و هنوز انجام نشده است.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 29 December 2021

تابناک فارس به نقل از تسنیم: محمدرضا گرایی که چندی پیش به عراق سفر کرده بود، در این مورد گفت: سفر زیارتی خوبی بود و خدا را شکر روحیه خوبی گرفتیم.

قهرمان وزن 67 کیلوگرم المپیک در مورد خانه‌ای که قرار بود در شیراز به او و برادر و مربی‌اش بابت مدال‌های جهانی‌شان اهدا شود، تأکید کرد: هنوز خانه را نداده‌اند، اما ظاهراً کارهایش در حال انجام است.

در حالی که بعد از قهرمانی رضا گرایی در مسابقات قهرمانی جهان خبر استخدامش در وزارت نفت رسانه‌ای شد، وی در مورد اینکه آیا این اتفاق رخ داده است، تصریح کرد: فعلاً که اتفاقی نیفتاده و این هم ظاهراً در حال پیگیری است. موضوع استخدام محمدعلی که سه چهار سال است مطرح شده و هنوز کارش درست نشده است، احتمالاً قرار است هر دو انجام شود.

گرایی که بعد از جهانی نروژ در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است، در مورد آغاز تمریناتش گفت: تمرینم را مدتی است شروع کرده‌ام. فعلاً که تمرین می‌کنم و البته هنوز مشخص نیست مسابقه‌ای که باید در آن روی تشک بروم، کجاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار