حسین درویشی: مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس ۱۷ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، لامرد، لارستان، داراب، استهبان، جهرم، زرین دشت، فسا، خرامه و نی ریز در این مدت در استان فارس تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 03 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حسین درویشی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر استان فارس از ۸ تا ۱۳ دی ماه؛ در خدمت به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی و برف و کولاک خود، خدمت‌رسانی کرده و در این زمینه خدمات امدادی لازم را به یک هزار و ۹۳۹ تن ارائه کرده‌اند.

او گفت: ۱۷ شهرستان سپیدان، ارسنجان، ممسنی، قیروکارزین، رستم، شیراز، اقلید، فیروزآباد، لامرد، لارستان، داراب، استهبان، جهرم، زرین دشت، فسا، خرامه و نی ریز در این مدت در استان فارس تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

درویشی با اشاره به ارائه خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در شهر، روستا و مناطق عشایرنشین استان فارس، گفت: در حوادث یاد شده ۹۵ تیم عملیاتی به همراه ۸۲ دستگاه خودرو عملیاتی و ۳۹۲ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان فارس شرکت داشته اند.

این مقام مسئول گفت: امدادگران به ۸۵ خودرو درگیر برف و کولاک و گرفتار در جاده‌های امدادرسانی و ۹۰ منزل را توسط پمپ‌های آبکش تخلیه از آب کرده اند.

او با اشاره به توزیع بسته‌های غذایی و برنج بین آسیب دیدگان این حوادث، گفت: پتو، موکت، نایلون، والور، حبوبات، قند و شکر، چای، کنسروجات و چادر از جمله اقلام توزیعی در حادثه سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک اخیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار