مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 05 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت بانوی دو عالم، حضرت زهرا(س) برنامه‌های مختلف عزاداری طی روزهای اخیر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شده و می‌شود.

مراسم سوگواری فاطمی امشب، ۱۵ دی‌ماه با حضور پیکر مطهر شهدای دفاع مقدس با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجان پور و با مداحی کاظم محمدی بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدا و قرائت زیارت عاشورا فردا پنج‌شنبه، ۱۶ دی‌ ماه از ساعت ۷:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.

در ساعت ۹:۳۰ صبح همین روز نیز قرائت خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌آبادی در حرم مطهر برگزار خواهد شد و بعد از آن سوگواری متحد و یکپارچه هیئات مذهبی در حرم مطهر تا هنگام اذان ظهر ادامه خواهد داشت. آیت‌الله شب زنده دار از فقهای شورای نگهبان در این حرم مطهر بعد از نماز ظهر و عصر سخنرانی خواهد کرد.

مراسم شام شهادت حضرت زهرا(س) همراه با لاله‌گردانی خادمان حرم مطهر با نوای حجت‌الاسلام حسین‌آبادی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد و صبح جمعه، ۱۷ دی‌ ماه هم دعای ندبه در ساعت ۷ صبح در حرم مطهر قرائت خواهد شد.

مراسم سوگواری فاطمی بعد از نماز مغرب و عشاء روز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام آقایی، امام جمعه مرودشت و با مداحی سیدمحسن رسولی در حرم مطهر ادامه خواهد داشت.

همچنین در روز شنبه، ۱۸ دی‌ماه نیز مراسم سوگواری فاطمی با سخنرانی آیت‌الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران و با مداحی خلیل نگهبان بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار