طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان حیدر صفرپور به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 10 January 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: با حکم سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان حیدر صفرپور به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس منصوب شد.

در حکم سجادی خطاب به صفرپور آمده است : نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونت امور حقوقی مجلس و استان‌ها به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس منصوب می شوید.

انتظار دارم با بهره گیری از ظرفیتهای موجود در استان تلاش و تعامل سازنده با مدیران کارکنان پیشکسوتان و ورزشکاران صاحب نظران عرصه فرهنگی و جوانان در راستای سیاست ها و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی و برنامه‌های وزارتخانه نسبت به اجرای امور توجه جدی معمول دارید.

با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از رهنمود ها و منویات مقام معظم رهبری با ساماندهی و بسیج منابع و امکانات ایجاد بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شأن والای مردم شریف استان و فراهم نمودن نشاط و خودباوری در خانواده بزرگ ورزش و جوانان در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

در ضمن اختیارات موضوع مواد ۵۲ و ۵۳ قانون محاسبات عمومی با رعایت کامل قوانین و مقررات به جنابعالی تفویض می گردد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان فارس عصر امروز با حضور دکتر بنیامین شکوه فر معاون حقوقی ، مجلس و امور استان ها ، خسرو قمری مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان فارس در محل سالن آموزش پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان فارس برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار