فرمانده انتظامی فارس از کشف محموله قاچاق سلاح و مهمات در محور شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 10 January 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی از اعضای باند قاچاقچیان با یک سواری ولکس تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی بارگیری و قصد انتقال آن را به شیراز دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور «زرقان-شیراز» اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو متعلق به قاچاقچی را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۷ قبضه سلاح شکاری و ۸ قبضه کلت کمری و ۱۶ خشاب مربوطه (در مجموع ۲۵ قبضه) که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، سلاح ، مهمات ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار