فرمانده سپاه فجر فارس گفت: سردار بوعلی افزود: ظرفیت های مذهبی و فرهنگی استان فارس و بخصوص شهر شیراز باید در سطح ملی و جهانی معرفی شوند و این رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری است.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 13 January 2022

تابناک فارس به نقل ازمهر: سردار ید الله بوعلی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اهمیت توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان، گفت: کشف و پرورش استعدادهای بالقوه در حوزه فرهنگ و هنر فارس مسئله مهمی است که باید بصورت ویژه توسط دست اندرکاران دنبال شود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج فارس با توجه به ظرفیت های عظیم و حضور در سراسر استان برای کمک به توانمندسازی فعالان عرصه فرهنگ و هنر آمادگی کامل دارد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی نیازمند جریان سازی و استمرار فعالیت های تاثیرگذار هستیم، گفت: بسیج فارس و سپاه فجر با تمام امکاناتی که در اختیار دارند و با وجود ظرفیت و ارتباط گستره با مردم آماده هم افزایی و همکاری با مسئولان فرهنگی و هنری استان در این زمینه هستند.

وی خاطرنشان کرد: نام خطه فارس به عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت " مزین شده و برنامه ها و کارویژه های مسئولان استان بخصوص در حوزه فرهنگ ذیل این عنوان مهم برنامه ریزی و پیگیری شوند.

سردار بوعلی افزود: ظرفیت های مذهبی و فرهنگی استان فارس و بخصوص شهر شیراز باید در سطح ملی و جهانی معرفی شوند و این رسالت مهم مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری است.

وی با تاکید بر اهمیت تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ و هنر، گفت: هنرمندان انقلابی می توانند با تولید آثار فاخر هنری در حوزه کتاب، فیلم، مستند و … به درخشش نام فارس در سطح بین المللی و اقبال مخاطب نوجوان و جوان به تولیدات فرهنگی بومی استان کمک کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دیدگاه سپاه استان فارس هم افزایی و همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: تعامل هر چه بیشتر نهادهای انقلابی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت های موجود در استان پیش نیاز مهم جریان سازی فرهنگی و تولید آثار فاخر هنری در تراز انقلاب اسلامی است.

سردار بوعلی افزود: برگزاری برنامه های شاخص فرهنگی و هنری در سطح بین المللی نظیر کنگره بین المللی پیامبر رحمت و موضوعاتی از جمله حمایت از هنرمندان بومی، ترویج کتابخوانی، کاهش آسیب های اجتماعی، توانمند سازی فعالان فرهنگی انقلابی و مدیریت جهادی همواره مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران عرصه فرهنگ و هنر استان فارس قرار داشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار