ابراهیم عزیزی نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه لغو تمامی تحریم ها به صورت یکجا مورد تاکید تیم مذاکره کننده کشورمان است، افزود: در این میان راستی آزمایی از سوی کشورمان نیز یکی دیگر موضوعات مورد تاکید است که دیپلمات های ایرانی نسبت به تحقق آن اهتمام جدی دارند.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 15 January 2022

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی  در خصوص اظهارات وزیر خارجه فرانسه نسبت به روند دور هشتم مذاکرات برجامی، گفت: بدون شک هیچ تعجیل یا تاخیری در مورد گفتگوهای برجامی مورد پذیرش نیست زیرا ایران هیچگاه قائل به وقت کشی یا فرصت سوزی نخواهد بود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کنندگان کشورمان با اقدامات هوشمندانه و سازنده درصدد تامین منافع ملی هستند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که برخی کشورهای برجامی مانند فرانسه نقش منفی و غیرسازنده ایفا می کنند.

وی ادامه داد: به عبارتی فرانسوی ها در مذاکرات برجامی گذشته نیز نقش پلیس بد را ایفا کردند که یک نوع بدرفتاری محسوب می شود. هرچند رفتار دیگر کشورهای غربی نیز مبتنی بر منطق مذاکرات نبوده اما پاریس باید بدانند نحوه ارتباطاتش در ذهن ملت ایران خواهد ماند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه لغو تمامی تحریم ها به صورت یکجا مورد تاکید تیم مذاکره کننده کشورمان است، افزود: در این میان راستی آزمایی از سوی کشورمان نیز یکی دیگر موضوعات مورد تاکید است که دیپلمات های ایرانی نسبت به تحقق آن اهتمام جدی دارند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه غربی ها باید تضامینی ارائه دهند که دیگر شاهد نقض مجدد برنامه جامع اقدام مشترک نباشیم، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که کشورهای برجامی باید بدانند این گفتگوها به هیچ عنوان نمی تواند با سایر موضوعات مانند مسائل منطقه ای تلفیق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار