حسین حسین‌زاده نماینده لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان‌های جنوبی کشور، گفت: سیل اخیر به منازل و زیر ساخت‌های برخی از وزارتخانه‌ها آسیب زده که باید خسارت‌ها هر چه سریعتر جبران شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 15 January 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حسین حسین‌زاده نماینده لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان‌های جنوبی کشور، گفت: سیل اخیر به منازل و زیر ساخت‌های برخی از وزارتخانه‌ها آسیب زده که باید خسارت‌ها هر چه سریعتر جبران شود.

وی افزود: یکی از مناطقی که دچار سیل شد، جنوب فارس بود که از همان ابتدا وزیر کشور، سازمان هلال احمر، سپاه پاسداران، گروه‌های جهادی و انقلابی، ستاد اجرایی، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، استاندار و همه مسئولان استانی و شهرستانی و محلی، در شهرستان‌های حوزه انتخابیه حضور و برای حل مشکلات کمک و همراهی کردند.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس تصریح کرد: امیدوارم دولت هر چه زودتر مصوبات مرتبط با سیل را که در منطقه تصویب شدند را در هیأت دولت به تصویب برساند.

حسین‌زاده بر لزوم زمینه‌سازی برای اجرای مصوبات دولت در رابطه با سیل تاکید و تصریح کرد: باید اعتبار مالی این مصوبات تامین شود و همگان باید برای تحقق و اجرایی شدن مصوبات، تلاش خود را به کار گیرند.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط و متولی امر برای فراهم کردن زمینه های لازم برای اجرایی شدن این مصوبات ، موظف به همراهی هستند.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس اضافه کرد: امیدوارم در راستای اجرایی شدن مصوبات دولت در زمینه سیل و تحقق آنها موانع و موارد موجود بر سر راه، برطرف و پشتیبانی ها صورت گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار