مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: در نه ماهه امسال ۳۸ میلیون لیتر نفت سفید در استان بصورت الکترونیکی توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 15 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: اسداله طاهری گفت: ذخیره سازی لازم برای سوخترسانی بویژه درفصل زمستان انجام شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او با بیان اینکه با تمهیدات و هماهنگی با سازمان‌های مربوطه قبل از شروع فصل سرما تامین وذخیره‌سازی بموقع نفت سفید بویژه در نقاط سخت گذر استان صورت پذیرفته است، گفت: از ابتدای امسال حدود ۳۸ میلیون لیتر نفت سفید مورد نیاز خانوار‌های فاقد گاز طبیعی بدون مشکل و از طریق فرایند الکترونیکی وبانرخ مصوب به مصرف کنندگان واقعی تحویل شده است.

طاهری همچنین از تامین و توزیع بموقع سوخت (نفت سفید وگازمایع) به مناطق سیل زده جنوبی استان خبرداد و ذخیره سازی مناسب سوخت قبل از شروع فصل سرما وبارندگی‌های اخیر در نقاط روستایی استان و همچنین اعزام کارشناسان منطقه و نواحی برای ثبت درخواست‌های خانوار‌هایی مناطق سیل زده که موفق به ثبت نام نشده‌اند را از جمله اقدامات انجام شده درحوزه سوخترسانی در این نواحی برشمرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: مصرف نفت سفید در نه ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۴۵ در صدکاهش داشته است و بهره‌مندی روستا‌ها از نعمت گاز طبیعی و همچنین اجرای موفق طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید را از جمله عوامل موثر در کاهش مصرف این فرآورده برشمرد.

برچسب ها: توزیع ، نفت سفید ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار