مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس شنبه اعلام کرد: به رغم بارش باران و برف در نقاط مختلف فارس طی ۲۴ ساعت گذشته و تداوم آن، تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 15 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: علیرضا سیاهپور افزود: هم اینک در محورهای سپیدان به اقلید، سپیدان به یاسوج و گردنه کولی کش در شمال فارس همچنین هفت برم، گردنه شول و دشت آزادگان دشمن زیاری در غرب استان بارش برف جریان دارد و با توجه به حضور نیروهای راهداری شرایط تردد خودروها در این محورها فراهم شده است.
او ادامه داد: در برخی محورهای استان نیز شاهد ریزش‌هایی بوده‌ایم که بلافاصله این محورها پاکسازی و ایمن سازی شده‌اند.
وی بیان کرد: در برخی محورهای استان از جمله محور کازرون به دشت ارژن نیز شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم که به رانندگان توصیه می‌شود با دقت کامل رانندگی کنند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف در اغلب نقاط استان، از شهروندان انتظار داریم در صورت امکان از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورتی که قصد انجام سفر دارند از سالم بودن خودرو خود اطمینان حاصل کرده و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
سیاهپور گفت: هم‌اینک عملیات راهداری زمستانی در استان فارس با مشارکت ۷۰۰ نیروی راهداری در قالب ۷۴ گروه در ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از راههای این استان در حال انجام است.
وی ادامه داد: ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری به همراه افزون بر ۴۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات راهداری شامل نمک پاش و تیغه برف روب و ۵۸ راهدارخانه ثابت و سیار در این طرح مشارکت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار