شفیعیان گفت: با توجه به احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و بالا آمدن سطح رودخانه ها، از عشایر و روستاییان می خواهیم از سکونت در بستر و حریم مسیل‌ها و رودخانه ها و همچنین مناطق سیل گیر اجتناب کنند.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 16 January 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۲۶ دی) به خبرنگاران گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و شرکت آب منطقه ای فارس مبنی بر بارش باران همراه وزش باد تا روز سه شنبه و احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و بالا آمدن سطح رودخانه ها در برخی ساعات، از همشهریان، عشایر و مسافرین می خواهیم از سکونت در بستر و حریم مسیل‌ها و رودخانه ها و همچنین مناطق سیل گیر اجتناب کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جهرم افزود: بخشداران، شهرداران، دهیاران و کلیه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران لازم است ضمن اطلاع رسانی، برنامه ریزی و برقراری کشیک، آمادگی جهت بروز هرگونه حادثه احتمالی را داشته و تمهیدات لازم را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه به استناد قانون جدید مدیریت بحران؛ کلیه دستگاه های اجرایی موظفند در پاسخ به بحران با درخواست رئیس ستاد، کلیه امکانات و تجهیزات موجود خود را در اختیار ستاد قرار دهند، تصریح کرد: ضرورت دارد ادارات شهرستان ضمن بسیج امکانات زمینه استفاده فوری از امکانات به حسب شرایط اضطرار را فراهم کنند.

 

شفیعیان تاکید کرد: چنانچه فرد یا افرادی که در راستای اجرای این قانون، وظیفه و مأموریتی به آنها محول شده و در انجام وظیفه مرتکب تقصیر یا از این حیث صدمه و خسارتی حاصل شود، حسب مورد موجب مسئولیت های حقوقی بعدی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار