سرپرست هواشناسی فارس گفت: با توجه به سامانه بارشی آسمان استان از امشب بارانی و برفی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 17 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سعید رنجبر سرپرست هواشناسی فارس در خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت: برای امروز دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی با وزش باد و در برخی نقاط مه‌گرفتگی و از امشب بتدریج افزایش ابر را خواهیم داشت.

او گفت: برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه آسمان ابری همراه با بارش باران بویژه در مرکز و جنوب و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف را داریم.

رنجبر گفت: بررسی آخرین نقشه‌ها بیانگر خروج سامانه بارشی از سه‌شنبه شب و پس از آن کاهش دما در سطح استان می‌باشد. برای آخر وقت پنج‌شنبه احتمال بارش‌های ضعیف در نواحی شمال و شمال غرب وجود دارد.

او با بیان اینکه کاهش بین ۶ تا ۸ درجه‌ای دما در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه در فارس پیش بینی می‌شود، گفت: این برودت هوا احتمال بروز سرمازدگی به باغ‌ها و محصولات زراعی را دارد.

رنجبر گفت: ضرورت دارد که کشاورزان، بهره برداران، گلخانه داران، دامداران و زنبورداران تمهیدات لازم را برای پیشگیری از بروز خسارت سرمازدگی بیندیشند.

سرپرست هواشناسی فارس گفت: کمینه دمای امروز استان شهرستان‌های ّایزدخواست، آباده و صفاشهر با ۲ درجه زیر صفر و بیشینه دمای دیروز استان خشت با ۲۰ درجه بالای صفر بوده است.

او گفت: کمینه دمای امروز شیراز ۲ درجه بالای صفر و بیشینه دمای دیروز شیراز ۱۴ درجه بالای صفر بوده است.

برچسب ها: هواشناسی ، باران ، برف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار