رئیس شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: شوربختانه دشمنان انقلاب در این شهر راهکار خود را خوب می‌دانند و من مانده در تعجب که همراهان عزیزم چرا اینچنین به سادگی در تله عملیات روانی دشمنان مغرض و یا دوستان ناآگاه از کم و کیف طرح ریزی دشمنان انقلاب به دام می‌افتند. بی تردید مقدم ترین وظیفه جمع شورا، مراقبت بی قید و شرط از یکپارچگی این جمع است.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ 17 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: مهدی طاهری عصر یکشنبه ۲۶ دی در سی و هفتمین جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز بیان کرد: پنج ماه از عمر شورای ششم شیراز سپری شد، فراز و نشیب‌هایی را گذارنده‌ایم، اما هفته‌ای که گذشت را با تمام تجاربش به خاطر می‌سپاریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، طاهری افزود: هفته‌ای که حسب اطلاع در فضای مجازی با هجمه‌ای از گفته‌ها و شنیده‌ها که نشان از سوء برداشت دوستان و زخم زبان‌های دشمنان انقلاب از تصمیم شورا برای اعزام چند نفر از کارشناسان شهرداری به کشور امارات بود، مواجه شدیم.

رئیس شورای شهر شیراز ادامه داد: در این دوره و پس از حماسه ۲۸ خرداد سال جاری سینه به سینه چنین نقل شد که این دولت و این جماعتی که با رای مردم بر سر کار آمده‌اند، تمام ذخیره انقلاب هستند و اگر چنین است، پس چرا این به اصطلاح اندک اندوخته را با هر ترفند، تخریب نساخت.

طاهری ادامه داد: آنها امروز در نقشه‌ای مرموزانه و ماهرانه حساسیت‌های اعضاء شورا را یک به یک کشف و تحلیل می‌کنند و از بی صاحبی فضای مجازی کمال سوء استفاده را برده و تحریک از پی تحریک به دنبال تفرقه و انحطاط این جمع انقلابی هستند.

او با بیان اینکه اولین و مهمترین هدف این خط نفاق، ایجاد شکاف و بی اعتمادی بین اعضاء شوراست، گفت: اگر یکپارچگی شورا را تخریب کنند، اولین و مهمترین خاکریز شورا شکسته می‌شود و پس از آن، دیگر تخریب این گروه که ثمره نیات خالصانه جامعه انقلابی است، کار سختی نیست.

رئیس شورای شهر شیراز خاطرنشان کرد: شوربختانه دشمنان انقلاب در این شهر راهکار خود را خوب می‌دانند و من مانده در تعجب که همراهان عزیزم چرا اینچنین به سادگی در تله عملیات روانی دشمنان مغرض و یا دوستان ناآگاه از کم و کیف طرح ریزی دشمنان انقلاب به دام می‌افتند. بی تردید مقدم ترین وظیفه جمع شورا، مراقبت بی قید و شرط از یکپارچگی این جمع است.

طاهری خطاب به شوراییان شیراز گفت: شما انعکاس پژواک اراده‌ مردم در صحن شورای شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی با همه اختلاف در اندیشه‌ها و سلائق هستید.

او اضافه کرد: به جد معتقدم، بزرگترین نقطه ضعف شورای ششم، دقیقاً بزرگترین نقطه قوت این شوراست که تقریباً اکثریت قریب به اتفاق اعضاء در اندازه‌ مراجع تخصصی رشته‌های خود بوده و صاحب نظرند که البته تامین نظر مشترک بین آنها دشوار است.

رئیس شورای شهر شیراز تصریح کرد: این شورا نه متعلق به حزب است و نه جناح که خود را انقلابی و پیرو محض رهبری انقلاب خطاب کرده است.

طاهری ادامه داد: از این که همزمان به دنبال کشف و افشای مافیاهای قدرت و ثروت در شهر و شهرداری هستید، از اینکه به ما کمک میدهید به دنبال تکمیل اسناد سوء استفاده غارتگران این شهر مقدس در تفکیک زمینها و تخریب باغات هستید یا به دنبال افشای مافیای خون آشام تکثیر معتادان متجاهر هستید، به دنبال مبارزه بی امان با پدیده غرب گرایانه سگ گردی و دلایل صدور مجوز فعالیت فروشگاه‌های لوازم سگ‌های خانگی در کشور امام زمان(عج) هستید، از اینکه راه مقدس شهید رادفر را به اندک رهگذران غریباز شهداء در کوی شهید رادفر، برادرانه متذکر می‌شوید و از اینکه آسیب‌های ریز و درشت این کلان شهر امام زمان را که ما از قلت عدد، عاجز از دیدن همه آنها هستیم به ما نشان میدهید، سپاسگذاریم.

او گفت: آنچه در صحن گذشته شورا در خصوص سفر خارجی تحقیقاتی طرح و تصویب شد ، یک تصمیم بود و نه یک مصوبه ، آنهم مشروط به سه شرط که به شهردار ابلاغ شد.اول اینکه اثبات کسب تجربه با تهیه برنامه دقیق سین ماموریت تحقیقاتی، دوم وجود منابع مالی در ردیف بودجه مربوطه و سوم ارائه گزارش از آنچه در گذشته به عنوان تجارب در شهرداری شیراز، به عنوان مقالات علمی رسوب شده‌اند.

طاهری خاطرنشان کرد: یادآوری این نکته مهم است که یک هیات سه نفره از اعضاء شورا، منابع مالی، اسناد ماموریتی خواسته شده و مستندات و تعداد کارشناسان اعزامی را به دقت ارزیابی خواهند کرد و مزید استحضار برای تنویر افکار عمومی یادآور شوم تصمیم یاد شده، مطلقاً ارتباطی با اعضای شورا نداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد که شهردار در مقابل این تصمیم شورا می‌تواند با استناد به دلایل پیشگفته موضوع را بررسی و نتیجه نهایی خود را با عناوین اعلام لغو یا تقلیل شدید نفرات برای اعزام به سفرهای خارجی به شورا منعکس کند و شورا نیز در این راستا کاملا مراقب خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار