نماینده شیراز و زرقان در مجلس و ۷ مدیر دستگاه اجرایی در جنوب شهر شیراز مشکلات مردم را رصد کردند.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 18 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس به اتفاق ۷مدیر دستگاه اجرایی شهرستان شیراز، با حضور در محله ده پیاله واقع در جنوب شهر شیراز، مشکلات مردم این منطقه را در دیدار رودرو پیگیری کردند.

در این دیدار که در مسجد صاحب الزمان بلوار ابوذر غفاری (محله ده پیاله) شیراز برگزار شد، مدیر کل اتباع خارجی استان، مدیر آبفای شیراز، شهردار منطقه ۲، رییس اداره تربیت بدنی شیراز، جانشین فرمانده انتظامی شیراز، نمایندگان ادارات اوقاف و برق شیراز حضور داشتند و هر کدام جداگانه مسائل و مشکلات مردم را رودرو پیگیری کردند.

ابراهیم عزیزی در حاشیه این نشست میدانی با تاکید بر ارتباط مستمر مردم و مسئولان گفت: فلسفه این دیدار‌ها از بین بردن فاصله‌ها بین مدیران و مردم است و اینکه مردم حس کنند که مسوولان پیگیر مشکلات آن‌ها هستند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی مسجد را کانون ارتباطات صمیمانه و مکانی برای همدلی‌ها عنوان کرد و گفت: حضور مسئولان در مساجد و ارتباط رودرو با مردم آن هم در یک مکان معنوی همچون مساجد، همدلی‌ها را به دور از تشریفات اداری، بیشتر خواهد کرد و الگویی برای تشریک مساعی‌ها در ابعاد گوناگون خواهد بود.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بنای ما این است که با حضور مدیران مربوطه در محلات حاضر شویم و در همان مکان، مردم مشکلات خود را رودرو با مدیران بیان کنند تا همان جا مسائل رفع و رجوع شود.

لازم به ذکر است در این نشست صمیمانه، مدیران دستگاه‌های اجرایی به تفکیک با ارباب رجوعان خود دیدار کرده و مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار