بنا بر رای مراجع قضایی شهرستان اقلید متخلف مراتع در اقلید محکوم به پرداخت جزای نقدی شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 18 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: امیدوار رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید گفت: با اخذ حکم قضایی صادره از شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو فردی که اقدام به تعلیف غیر مجاز خارج از فصل چرا احشام خود در مراتع شهرستان اقلید می کرد محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال شد.

او گفت: فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

امیدوار با قدردانی از حمایتهای خوب دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب اقلید در حفاظت از اراضی ملی و برخورد قاطع با متصرفان اراضی ملی گفت: بر اساس ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور با متخلفان تخریب و تصرف اراضی ملی برخورد قاطع انجام شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید گفت: برخی از سودجویان اقدام به تخریب اراضی ملی کرده غافل از اینکه چشم تیزبین مأموران منابع طبیعی با گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی اراضی ملی این استان را رصد کرده و این امر را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

او از مردم و طبیعت دوستان شهرستان اقلید درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در عرصه های منابع طبیعی بدون نیاز به مراجعه حضوری تنها با شماره رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع تماس گرفته و گزارشات خود اعلام کنند.

برچسب ها: جریمه ، متخلف ، مراتع ، اقلید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار