استاندار فارس با اشاره به اینکه تامین ذخایر استراتژیک نیاز بازار یکی از این تصمیمات است، ادامه داد: راه اندازی یکصد فروشگاه امین به گونه ای که با واسطه کمتر و با هزینه کمتر، محصولات تولیدی به دست مردم برسد دومین تصمیم ستاد تنظیم بازار استان فارس است.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 19 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس گفت: ذخایر استراتژیک موادغذایی مورد نیاز مردم در سه ماه آینده باید به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار گیرد و انبارها باید مملو از اقلام مورد نیاز بازار بشود.

ایمانیه خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش آمار کرونا که امیدواریم تداوم داشته باشد در ایام نوروز شاهد سفرهای بیشتری خواهیم بود و بر این اساس تلاش می کنیم با تصمیمات اساسی برای تنظیم بازار، بتوانیم شرایط مناسبی برای مردم فراهم کنیم.

او با اشاره به اینکه تامین ذخایر استراتژیک نیاز بازار یکی از این تصمیمات است، ادامه داد: راه اندازی یکصد فروشگاه امین به گونه ای که با واسطه کمتر و با هزینه کمتر، محصولات تولیدی به دست مردم برسد دومین تصمیم ستاد تنظیم بازار استان فارس است.

وی افزود: فروشگاه های امین به تعداد یکصد مورد در شیراز و شهرهای بزرگ استان با فراخوان و اطلاعیه اتاق اصناف استان ایجاد خواهند شد و نقش مهمی در کاهش هزینه های زندگی مردم خواهند داشت.

استاندار فارس ادامه داد: با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی در قدم اول در ۵۰ محصول تولیدی، برچسب قیمت تولید درج خواهد شد تا تولیدات با سود معقولی به دست مصرف کننده برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار