معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: شهرستان لارستان با ۷۹ مبتلا، شهرستان اوز با ۴۴ مبتلا و شهرستان خنج با ۸ مبتلا به ترتیب بیشترین موارد ابتلا را به خود اختصاص داده اند.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 19 January 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه با اشاره به اینکه در ۷۲ ساعت گذشته از ۸۰۹ تست کرونای گرفته شده ۱۳۱ نفر مبتلا گزارش شده است اظهار داشت: از این تعداد چهار نفر بستری هستند که حال یک نفر وخیم بوده و سه نفر از آن ها تاکنون هیچ دوز واکسنی را دریافت نکرده اند.

وی افزود: شهرستان لارستان با ۷۹ مبتلا، شهرستان اوز با ۴۴ مبتلا و شهرستان خنج با ۸ مبتلا به ترتیب بیشترین موارد ابتلا را به خود اختصاص داده اند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان خاطرنشان کرد: از بین ۱۳۱ مبتلا، ۲۸ نفر هیچ دوز واکسنی را دریافت نکرده اند، ۹ نفر فقط یک دوز و ۷۴ نفر هم دو دوز واکسن خود را دریافت کرده اند.

یگانه در پایان با توصیه به مردم در مورد ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: افرادی که دارای علائم سرماخوردگی هستند خود را به صورت کامل به مدت ۵ روز قرنطینه کنند، تا زمانی که علائم دارند از حضور در مکان های عمومی اجتناب کنند و از دیدار با افراد مسن خانواده شدیدا پرهیز کنند.

برچسب ها: کرونا ، لار ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار