مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از مشترکین خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 19 January 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با اشاره به کاهش محسوس دمای هوا در استان از مشترکین خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
غلامعباس حسینی افزود: با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی مبنی بر افت شدید دما و برودت هوای استان فارس لازم است شهروندان برای جلوگیری از افت فشار و قطعی گاز و تداوم جریان گاز مشترکین خانگی و مشترکین ویژه از جمله بیمارستان‌ها، با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، شرکت ملی گاز را در خدمات رسانی مستمر و بهتر در اقصی نقاط کشور یاری کنند.
مدیرعامل شرکت گاز فارس بر استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و متناسب با ابعاد محیط تاکید کرد و گفت: تنظیم دمای معتدل اتاق بر روی ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد باید مورد توجه باشد.
وی اضافه کرد: تنظیم درجه پکیج و آبگرمکن بین ۵۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد، کاهش دمای منزل را با پوشیدن لباس‌های گرم و مناسب، نصب پنجره‌های دو جداره، استفاده از پرده‌های ضخیم، خاموش کردن وسایل گرمایشی اتاق‌های بدون استفاده، عایق کاری موتورخانه‌ها و استفاده نکردن از شومینه به علت بازدهی و ایمنی پایین از ساده‌ترین راهکار‌های صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس همچنین با توجه به استفاده بیشتر از وسایل گرمایشی و احتمال نشت گاز مونوکسید کربن و بروز حادثه از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، در استفاده از وسایل گازسوز دقت لازم را داشته باشند و از وسایل استاندارد و با راندمان بالا استفاده کنند.
حسینی به حفظ آمادگی کارکنان شرکت گاز فارس اشاره و تاکید کرد: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از همه توان و ظرفیت برای تامین گاز پایدار و مستمر و ایمن گاز برای مشترکین استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها: سرمای هوا ، مصرف گاز ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار