در جلسه ای که با حضور استاندار فارس و تعدادی از نمایندگان فارس در محل وزرات نیرو برگزار شد، مطالبات آب و برق استان فارس از وزیر نیرو پیگیری شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 19 January 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: جعفر قادری در جلسه ای که با حضور ایمانیه استاندار فارس و تعدادی از نمایندگان فارس در محل وزرات نیرو برگزار شد، مطالبات آب و برقی حوزه انتخابیه خود از وزیر را تشریح کرد.

وی با اشاره به تأمین بخشی از هزینه انتقال آب از خط اول درودزن به شهر لپویی توسط خیرین گفت: برای تکمیل خط نیاز به تأمین اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی وجود دارد که وزیر جهت تأمین آن از محل تنش دستور لازم را صادر کردند.

قادری به خط انتقال آب از سد درودزن به زرقان و خرامه اشاره کرد و گفت: لوله ۳۰ کیلومتر از ۹۲ کیلومتر این خط تامین و برای تأمین و اجرای ۶۰ کیلومتر باقیمانده نیاز به تقویت ردیف اعتباری خط وجود دارد. با این توضیحات و همراهی استاندار، وزیر با تخصیص مبلغ صد میلیارد تومان به این خط موافقت کرد.

وی همچنین درباره خط انتقال برق به منطقه ویژه اقتصادی شیراز و شهرک صنعتی سروستان و پست های مربوط به آن که وزارت نیرو قبلا به احداث آن متعهد شده بود اشاره کرد.

این نماینده مجلس از وزیر تسریع در اجرای این خطوط و احداث پست های مربوط به آن را درخواست کرد که در این رابطه نیز دستور تسریع داده شد.

وی در پایان در مورد نیروگاه قدیمی شیراز اظهار داشت: با توجه به اینکه نیروگاه در بخش مسکونی واقع شده و تولید زیادی ندارد و آلودگی صوتی زیادی برای مردم ایجاد کرده است، تسریع در تعطیلی و جابجایی نیروگاه مطالبه مردم و نمایندگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار