مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه های بزرگداشت مقام زن در دانشگاه های این استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 20 January 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: ندا اسدی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، نقش تاریخ ساز این بانوی بزرگ، روز مادر و هفته بزرگداشت مقام زن، برنامه های متنوعی در دانشگاه های استان فارس با هدف بزرگداشت مقام والای حضرت زهرا (س) و تبلیغ و ترویج سبک زندگی فاطمی برگزار می شود.

وی با تاکید بر گرامیداشت شأن والای مادری و تکریم حرمت زن بر مبنای نگاه اسلام و انقلاب افزود: تبیین سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) از طریق تولید و انتشار محتوا در فضای حقیقی و مجازی در افکار عمومی جامعه از برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در دانشگاه های استان فارس است.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر اجرای برنامه های جدید و مبتکرانه برای ترویج سبک زندگی فاطمی تاکید و اضافه کرد: برگزاری وبینارهای تبیینی، راه اندازی پویش های دخترانه ویژه دانشجویان و تجلیل از زنان و دختران الگو از برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن در دانشگاه های استان فارس است.

اسدی از تکریم ایثارگری و فداکاری همسران جانبازان و شهدا خبر داد و با تاکید بر ترویج و برجسته سازی سبک زندگی عفیفانه تصریح کرد: زنان در فرهنگ، هنر و سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش شایسته دارند.

وی با اشاره به نقش زن در فرهنگ سازی ازدواج آسان و پایداری نسل صالح بیان داشت: یک زن می تواند با خودباوری نقش شایسته ای را در تولید، اقتصاد، نهضت علمی و فناوری ایفا کند.

مدیر خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه به نقش افتخارآفرینی، حماسه سازی و عزت ملی زنان و دختران اشاره کرد و گفت: شعار «زن، سیره فطمی، ایمان آگاهانه و زیست مؤمنانه» به عنوان یک راهبرد محوری مورد توجه قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار