مدافع چپ موثر تیم قشقایی اعتقاد دارد که تیمش همچنان می تواند برای کسب رتبه های بالای جدول و حتی صعود بجنگد!
کد خبر: ۱۰۲۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 22 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: امین جوادی مقدم که ۲۶ ساله و اهل تهران است، بدشانسی ها، مصدومیت ها و اشتباهات داوری را بیش از هر چیز دیگری در افت نتایج چند هفته اخیر موثر دانست.

وی گفت: فکر می کنم فصل خیلی خوبی را سپری کرده ایم. انتظار نداشتیم اینطور نتیجه بگیریم و در این چند بازی اخیر هم غایبان زیادی که به دلیل مصدومیت و محرومیت داشتیم، کارمان را سخت کرد.

جوادی مقدم افزود: ابتدای فصل اصلا به صعود فکر نمی کردیم اما حالا همه بچه ها از صعود حرف می زنند و می گویند باید برویم بالا. به نظر من نتایج اخیر اتفاقی بوده. در بازی با مس کرمان و پارس جنوبی جم، داوری به وضوح علیه ما بود. با اینکه در زمین خودمان با این تیم ها بازی کردیم، اما انگار خارج از خانه بودیم که داوران اینطور با ما برخورد می کردند!.

او ادامه داد: نمی گویم داوری ها ضعیف بوده اما می توانستند تصمیمات بهتری بگیرند تا حق تیم ما پایمال نشود. در بازی با مس شهربابک هم روی مصدق دریس و محمد عابدی دو بار خطای پنالتی اتفاق افتاد اما نگرفتند. یک علتش هم شاید این بود که آقای رجب زاده همواره به ما توصیه می کردند که کاری به داور نداشته باشید. شاید چون ساکت بودیم حقمان را می خوردند. اما امیدوارم در ادامه همه چیز عوض شود و به مسیر پیروزی بازگردیم.

مدافع چپ قشقایی گفت: وقتی روی دور برد بودیم، انتظار حمایت داشتیم اما دوندگی های آقای نجف پور به جایی نرسید. حالا که رو به نزول هستیم، زمزمه هایی شده که قرار است حمایت هایی از سوی مسئولان انجام شود. یک قول هایی داده اند که عملی نشده ولی امیدوارم هر چه زودتر این وعده ها تحقق پیدا کند تا ما هم بتوانیم با قدرت بیشتری به مصاف رقبا برویم.

امین جوادی مقدم درباره سوابق فوتبالی خود گفت: در تیم های سایپای تهران فوتبالم را شروع کردم و سه سال هم در بزرگسالان این تیم بازی کردم. سپس دو سال سپیدرود را در لیگ برتر همراهی کردم و امسال هم خیلی اتفاقی و با تماسی که آقای مهرداد خادمی(مربی ابتدای فصل قشقایی که پس از هفته اول استعفا داد و کنار رفت) با من گرفت، به قشقایی آمدم.

این بازیکن تیم فوتبال قشقایی شیراز، در خصوص ادامه فصل نیز گفت: می خواهیم با قدرت و تمام وجود جلو برویم. همه صحبت بچه ها و کادر فنی این است که می توانیم رتبه بسیار خوبی کسب کنیم. اگر همین بازی با خیبر را ببریم، دوباره به روزی های اوج برمی گردیم. همه تیم یکدل و مصمم است برای بازگشت به صدر جدول.

به گزارش ایسنا، تیم قشقایی پس از ۱۴ بازی با ۲۰ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و روز یکشنبه سوم دی ماه در شیراز به مصاف خیبر خرم آباد می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار