در آستانه میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برنامه‌هایی برای گرامیداشت این روز و مقام مادر ترتیب داده که در روزهای شنبه و یکشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 22 January 2022

تابناک فارس به نقل از تسنیم: در آستانه میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برنامه‌هایی برای گرامیداشت این روز و مقام مادر ترتیب داده که در روزهای شنبه و یکشنبه همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برگزار می‌شود.

بر این اساس جشن میلاد حضرت زهرا (س) امشب همراه با نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین بینازاده و مداحی و مولودی‌خوانی مهدی مختاری در شبستان حرم مطهر برگزار می‌شود.

در ادامه این برنامه روز یکشنبه نیز برنامه جشنی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی، امام جمعه موقت شیراز و مولودی‌خوانی رضا رودکی همراه با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برگزار می‌شود.

همچنین اجتماع بانوان فاطمی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت هفته زن امروز صبح در حرم مطهر برگزار شد.

در ادامه گرامیداشت این ایام نیز معاونت فرهنگی شهرداری شیراز نیز برنامه‌های متفاوتی را در این ایام تدارک دیده که از جمله آنها می‌توان به همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و گرامیداشت زوج‌های ولایت‌مدار در شهر شیراز اشاره کرد.

 

در همین راستا نیز سمینار کوثر طه همراه با برنامه‌های فرهنگی و هنری در روز شنبه در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود که سخنران این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی است‌.

در این برنامه مهدی مختاری مولودی‌خوانی و ماشالله شاهمرادی استندآپ کمدی برگزار می‌کند.

انتهای پیام/424 /ی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار