سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: عملیات بازگشایی محور شیراز سپیدان، به طول ۹۰ کیلومتر، طی سه شبانه روز تلاش مستمر با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 23 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: خلیل عبدالهی با اشاره به بارش برف و باران که از نیمه دی ماه امسال در فارس آغاز شده است، گفت: شرایط استان در این زمینه تحت مدیریت است و نقش دستگاه‌های اصلی و پشتیبان در این زمینه مشخص شده است.

او گفت: در این برنامه جامع، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاد‌های استان به عنوان دستگاه مسئول در محدود خارج شهر‌ها و شهرداری به عنوان متولی مدیریت شرایط مذکور در داخل شهر‌ها تعیین شده‌اند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: عملیات بازگشایی محور شیراز سپیدان، به طول ۹۰ کیلومتر، طی سه شبانه روز تلاش مستمر با موفقیت انجام شد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس با عنوان اینکه شهرستان سپیدان در هنگام بارش برف، جذابیت‌های تفریحی منحصر به فردی را داراست، گفت: این تلاش شبانه روزی و همت بلند نیرو‌های راهدارای در قالب کاری جهادی برای فراهم کردن شرایط تردد مردم و استفاده آنان از جذابیت‌های حاصل از بارش برف در این شهرستان انجام شد.

او گفت: از مردم فارس تقاضامندیم با دستگاه‌های متولی مدیریت بحران در استان مشارکت کرده و در روز‌های برفی از تردد و یا پارک خودرو‌های شخصی خود در معابر اصلی خودداری کنند.

عبدالهی در بخش دیگری با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های متولی حوزه مدیریت بحران در زمینه برگزاری مانور‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی و نیز ارسال به موقع گزارشات و نوع و میزان خسارات مرتبط با حوادث و بلایای طبیعی در سراسر استان تاکید کرد.

او همچنین از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه خواست در خصوص پیگیری جذب اعتبارات مرتبط با خسارات سیل اخیر و بیمه زیر ساخت‌ها و تاسیسات زیربنایی، در کوتاهترین زمان ممکن تمام تلاش خود را به کار گیرند.

برچسب ها: بازگشایی ، محور ، سپیدان ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار