مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی صبح روز ۳ شنبه ۱۲ بهمن ماه، زنگ انقلاب در تمامی مدارس فارس نواخته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 23 January 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس درجمع اعضای کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فارس گفت: باید در تدوین برنامه های دهه فجر به گونه ای عمل کنیم که بینش دانش آموزان نسل جدید درباره انقلاب عمیق شود.

او گفت: روح و فحوای تمامی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن توجه به برش استانی نقشه مهندسی کشور باید برگرفته از سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

عسکری گفت: اعتقاد داریم در اجرای برنامه ها ضمن حفظ آرمان ها باید نوآوری هایی نیز داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و فرهنگیان جوان نیز می تواند به کیفیت بخشی اجرای برنامه ها دهه فجر کمک کند.

عسکری گفت: باید با تلقی فضای مجازی به عنوان یک فرصت بخشی از برنامه های مهم خود را در این حوزه اجرا کنیم.

او گفت: مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک مدرسه درس آموز نیز باید در تمام فعالیت های پرورشی به عنوان یک محور مد نظر قرار گیرد.

جهانبخش بانشی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: می خواهیم در دهه فجرتاریخ انقلاب را برای بصیرت افزایی و تبیین رخدادها با ابزارهای متفاوت برای دانش آموزان تشریح کنیم.

او گفت: اعتقاد داریم تمامی برنامه های دهه فجر باید مدرسه محور باشد تا قلب و روح دانش آموزان را مورد هدف قرار دهد.

بانشی گفت: برگزاری همایش ها و پویشها در کنار برگزاری سلسله نشست های گفتمانی با حضور خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های آموزش و پرورش فارس می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: دهه فجر را ما بزرگترین جشن دینی و ملی کشورمان می دانیم که این ایام مبارک فرصت بزرگی برای دشمن شناسی نیز هست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار